PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Sistemle ilgili kavramları ve kuramları açıklar. | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 29 | 82.86 |
2 |
Yönetim Bilimiyle ilgili kavramları ve kuramları açıklar. | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 30 | 85.71 |
3 |
Eğitim Planlaması ve Ekonomisiyle ilgili kavramları ve kuramları açıklar. | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | 26 | 74.29 |
4 |
Yönetim Bilimi ile ilgili davranışları açıklar ve değerlendirir. | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 29 | 82.86 |
5 |
Eğitimde denetim ile ilgili kavram ve kuramları açıklar. | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 28 | 80.00 |
6 |
Yönetici-Öğretmen ilişkilerindeki sorunları betimler. | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 29 | 82.86 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Eğitim yönetiminde insan ilişkilerinin nasıl yönetileceğini bilir. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 32 | 91.43 |
2 |
Eğitim yönetimine yönelik planlama ve denetleyebilme becerisi geliştirir. | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 31 | 88.57 |
3 |
Liderlik teorilerinin uygulanmasında farkındalık kazanır. | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 28 | 80.00 |
4 |
Okul- çevre sistemler arasındaki ilişkileri açıklayabilir. | 5 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 4 | 25 | 71.43 |
5 |
Eğitim yönetiminde insan ilişkilerine uygun davranır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 34 | 97.14 |
6 |
Bir eğitim örgütünde uygun eğitim çalışmaları düzenleyebilir. | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 31 | 88.57 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Etik değerlere uygun olarak profesyonelce eylemde bulunur. | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 31 | 88.57 |
2 |
Her koşul ve durumda sorumlu ve faydalı eylemler içinde davranır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 34 | 97.14 |
3 |
Eğitim faaliyetlerinin yürütülmesinde diğer paydaşlarla iş birliği yürütür. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 34 | 97.14 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Alanında farklı alternatifleri göz önünde bulundurarak, olası çağdaş yönetim biçimlerini planlar. | 5 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 29 | 82.86 |
2 |
Alanında farklı alternatifleri göz önünde bulundurarak, olası çağdaş yönetim biçimlerini planlar. | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 29 | 82.86 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Sosyal sorumluluk ve bilinçlendirme ile ilgili yönetim çalışmalarında ilgili proje ve faaliyetleri uygular. | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 34 | 97.14 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Kurum içinde gerekli eğitimsel ve sosyal ortamı oluşturmada yetkindir. | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 31 | 88.57 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 19 | 19 | 19 | 19 | 19 | 19 | 19 | 19 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 88 | 83 | 81 | 75 | 86 | 78 | 83 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |