PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Teknik ve teknoloji kavramlarını geçmişten günümüze teorik yaklaşımlar doğrultusunda tanımlar. |
   2 |
Konvansiyonel medyadan dijital medyaya geçiş sürecindeki konulara ve niteliklere hakimdir. |
   3 |
Önde gelen kuramsal sentezler doğrultusunda araştırma bilgisine sahiptir. |
   4 |
Dünyada gelişen ve özellikle yeni medyayla ilgili başlıca tarihi, sosyal, teknolojik ve siyasal olayları tanımlar. |
   5 |
Yeni medyanın ilgili olduğu alanlarla disiplinler arası etkileşimi kavrar. |
   6 |
Yapılan araştırmalar sonucunda yeni terminolojiler ortaya çıkarır. |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Kısa Sınav
- Proje Değerlendirme
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Görsel iletişim, halkla ilişkiler, reklamcılık ve sinema gibi farklı disiplinlerden elde edilen bilgi ile yeni medya alanında edinilen bilgiyi birleştirerek analiz eder ve sentez yapar. |
   2 |
Disiplinler arası etkileşim yaklaşımıyla yeni fikirler, yaklaşımlar ve yöntemler oluşturur. |
   3 |
Kullandığı teknolojinin sahip olduğu teknik bilgiyi kuramsal bilgiyle birleştirir. |
   4 |
Lisansüstü derecede bağımsız olarak bir araştırma çalışması tasarlar ve uygular. |
   5 |
Alandaki çalışmalarda yeni ve disiplinler arası araştırma teknik ve yöntemleri kullanır. |
   6 |
Belirlenen konular bağlamında akademik çalışmalar yapar. |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
|
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Bireysel olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. |
   2 |
Yeni medya alanındaki sorunlara çözüm bulmak amacıyla araştırma ve geliştirme projelerini eleştirel bir yaklaşımla inceler. |
   3 |
Bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler. |
   4 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine varır. |
   5 |
Yeni medyayla ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. |
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Yeni medya konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
   2 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. |
   3 |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürür. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. |
   2 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
   2 |
Bir yabancı dili kullanarak yeni medya alanındaki meslektaşları ile iletişim kurar. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|