DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65795
ILF501
İLETİŞİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
35050
YMI511
YENİ MEDYA KURAMLARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
27
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0005
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
76484
ILF503
MEDYA VE TOPLUMSAL HAREKETLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
35056
YMI521
NESNELERİN İNTERNETİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
35058
YMI520
YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
35059
YMI512
YENİ MEDYADA ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69578
ILF514
YENİ MEDYA VE SPOR İLETİŞİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
69577
ILF512
YENİ MEDYA VE BAĞIMLILIK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78896
ILF502
YENİ MEDYA VE GAZETECİLİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
65975
YMI529
KÜRESELLEŞME VE DİJİTAL EMEK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
65972
YMI527
SOSYAL MEDYADA İÇERİK ÜRETİMİ VE YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
65970
YMI525
ETKİLEŞİMLİ DİJİTAL ANLATI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
65967
YMI523
YENİ MEDYA UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69582
YMI522
YENİ MEDYA VE FİLM ÇALIŞMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
3
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
27
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.