PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Rekreasyon alanlarında kuramsal ve uygulamalı temel bilgilere sahip olur | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 28 | 93.33 |
2 |
Rekreasyon yönetimi konusundaki sorunları belirler, analiz eder ve çözme becerisine sahip olur, sorunların giderilmesinde en uygun yöntem/yöntemleri seçer ve kullanır | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 27 | 90.00 |
3 |
Beden eğitimi ve spor ve spesifik olarak Rekreasyon alanındaki tüm iç ve dış paydaşlarla kolay iletişim kurabilir, bilgi ve düşüncelerini Türkçe ve en az bir yabancı dilde akıcı ve anlaşılır şekilde yazılı ve sözlü olarak ifade eder. | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 27 | 90.00 |
4 |
İrdeleme ve bağımsız karar verebilme yeteneğine ve araştırma becerisine sahip olur. | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 28 | 93.33 |
5 |
Rekreasyon alanının öneminin farkında olur, mevcut bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 26 | 86.67 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Rekreasyon ile ilgili edindiği bilgileri kullanır ve sorunların çözümünde analitik düşünme yeteneğini kullanır | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 27 | 90.00 |
2 |
Ulusal düzeydeki merkezi ve yerel spor teşkilatları ile uluslar arası düzeydeki spor teşkilatları hakkında hem sportif hemde rekreatif anlamda fikir sahibi olmak ve bu teşkilatlanmaların işleyiş mekanizmalarını inceleyebilir, mevcut verileri ve istatistik | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 28 | 93.33 |
3 |
Rekreasyon ve Rekreatif organizasyonlar ile ilgili çalışmalara etkin şekilde katılır, insiyatif kullanabilir ve liderlik yapma becerisinde olur. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Rekreasyon ile bağlantılı mesleklerin öneminin farkında olur, mevcut bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 27 | 90.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 27 | 90.00 |
2 |
Rekreatif faaliyerler ile ilgili çalışmalara etkin şekilde katılır, insiyatif kullanabilir ve liderlik yapma becerisinde olur. | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 28 | 93.33 |
3 |
İçinde bulunduğu sosyal çevre ile ilgili olarak Rekreasyon içerikli etkinlikler düzenleyebilir ve bu konuda insanları etkileme becerisi gösterir | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
İrdeleme ve bağımsız karar verebilme yeteneğine ve araştırma becerisine sahip olur. | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 28 | 93.33 |
2 |
Yaşamın her alanında etik kurallara uygun davranma sorumluluğu taşır. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 27 | 90.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Sosyal haklar, sağlık, kültürel değerler ve çevrenin korunması hususunda yeterli bilince sahip olur. | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 27 | 90.00 |
2 |
Yaşam boyu öğrenim ilkesini benimseyen, bu nedenle yeni gelişmeleri sürekli izleyen ve kendini geliştiren bir yapıda olur. | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 27 | 90.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Yaşam boyu öğrenim ilkesini benimseyen, bu nedenle yeni gelişmeleri sürekli izleyen ve kendini geliştiren bir yapıda olur. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 27 | 90.00 |
2 |
İrdeleme ve bağımsız karar verebilme yeteneğine ve araştırma becerisine sahip olur. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 27 | 90.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 84 | 83 | 79 | 84 | 80 | 79 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |