Türkçe

18030 ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Amaç
1Okulumuzun en önemli özelliği, temel ve uygulanan araştırmalar yolu ile spor, egzersiz, eğitim ve sağlık alanlarında bilim yolu ile araştırmalar yapmak
2Öğrencilerimize kaliteli eğitim vermek için gerekli bilgi, davranış ve donanıma sahip öğretim elemanları yetiştirmek
3Mevcut 20 Antrenörlük branşını (Basketbol, Futbol, Artistik Cimnastik, Atletizm, Badminton, Golf, Güreş, Hentbol, Judo, Kano, Karate-do, Kürek, Masa tenisi, Ritmik Cimnastik, Sualtı Can Kurtarma, Taekwon-do, Tenis, Voleybol, Yüzme) ve seçmeli derslerde görülen diğer spor branşlarını üniversitemizde, bölgemizde, ülkemizde ve uluslararası alanda tanıtmak ve geliştirmek
Hedef
1Öğretim elemanı sayısı ve sahip olunan tesisler dolayısıyla fakültemiz araştıran, sorgulayan, çözümleyen, üreten ve liderlik yapabilecek yapıda bireyler yetiştirmeyi hedef edinmiştir.
2Sporla ilgili alanlarda sürekli araştırmalar yaparak toplumumuzun yaşam kalitesini arttırmak ve liderlik etmek bir diğer hedeftir.
3Eğitimde en iyiyi aramak ve yapmak için egzersiz ve spor alanlarında sürekli program geliştirilir, projeler üretilir.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.