English

10291 ARCHITECTURAL RESTORATION -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor AYHANBERK İRDEN


E-mail :

Ext. : 40508
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. FATMA SEDES


E-mail :

Ext. : 40501
CV :

Instructor AYHANBERK İRDEN

E-mail :
Ext. : 40508
CV :

Instructor DİLEK TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor VAHDEDDİN ASLAN

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. MUSTAFA ÇIKRIKÇI

E-mail :
Ext. : 10153
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Ext. : 41602
CV :

Assist. Prof. Dr. ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Ext. : 41301
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. FATMA SEDES

E-mail :
Ext. : 40501
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Ext. : 43554
CV :

Assist. Prof. Dr. VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ZİHNİ KAYA

E-mail :
Ext. : 12611
CV :

Instructor (Ph.D.) NURAY CAN

E-mail :
Ext. : 41802
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZGE YÜCESOY

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ASLIHAN DALKIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYHANBERK İRDEN

E-mail :
Ext. : 40508
CV :

Instructor AYSU ESRA KURBAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CEYHUN KATILT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ ERCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ EGE MUMCUOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DİLEK KESKİNCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DİLEK TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FATİH YILDIZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FATMANUR ERTEM

E-mail :
Ext. : 40504
CV :

Instructor GÜLNUR SONA

E-mail :
Ext. : 40801
CV :

Instructor HASRET RABİA CENGİZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KAAN CAN UYANIK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KÜBRA ÇELİK KILIÇ

E-mail :
Ext. : 40302
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor ÖZLEM KIŞLALI

E-mail :
Ext. : 40352
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 68403
CV :

Instructor RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEDAT ŞEKER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELCEN ÇATLI BAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELVİ BURCU GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.