English

10291 ARCHITECTURAL RESTORATION -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. FATMA SEDES


E-mail :

Ext. : 40501
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. FATMA SEDES


E-mail :

Ext. : 40501
CV :

Instructor AYHANBERK İRDEN

E-mail :
Ext. : 40508
CV :

Instructor DİLEK TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİNE AKCAN ŞİRİN

E-mail :
Ext. : 40506
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assist. Prof. Dr. ALEV DURAN

E-mail :
Ext. : 20407
CV :

Assist. Prof. Dr. BURÇİN KAPLAN

E-mail :
Ext. : 24803
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. ETEM LEVENT

E-mail :
Ext. : 26207
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. FATMA SEDES

E-mail :
Ext. : 40501
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Instructor AYHANBERK İRDEN

E-mail :
Ext. : 40508
CV :

Instructor BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CEYHUN KATILT

E-mail :
Ext. : 40506
CV :

Instructor DİLEK TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİNE AKCAN ŞİRİN

E-mail :
Ext. : 40506
CV :

Instructor ESEN SEYMEN

E-mail :
Ext. : 40507
CV :

Instructor FATİH ŞİRİN

E-mail :
Ext. : 40104
CV :

Instructor FATMA NUR TÜFEKÇİ

E-mail :
Ext. : 42152
CV :

Instructor FATMANUR ERTEM

E-mail :
Ext. : 40504
CV :

Instructor HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ONUR KARATAŞ

E-mail :
Ext. : 43553
CV :

Instructor OSMAN ALPER YILDIRIM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Instructor SELİN ALKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELVİ BURCU GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM ÖZDEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SERHAT ARMAN ÇIKRIKÇI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor SONER DUTUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞULE BAKAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞBA BAŞAK ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 42455
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.