English
10190 OCCUPATIONAL HEALTH AND SAFETY -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor ZEYNEP FERİDE OLCAY


E-mail :

Ext. : 40103
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor ZEYNEP FERİDE OLCAY


E-mail :

Ext. : 40103
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KATIRCI

E-mail :
Ext. : 42603
CV :

Instructor (Ph.D.) ÜLKÜ BAŞDAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BEGÜM ERTEN

E-mail :
Ext. : 42602
CV :

Instructor HAMDİ EMRE BAĞIRAN

E-mail :
Ext. : 40952
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GÖKÇEN ÇATLI ÖZEN

E-mail :
Ext. : 20702
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. NEŞE SAĞLAM

E-mail :
Ext. : 41303
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KATIRCI

E-mail :
Ext. : 42603
CV :

Assist. Prof. Dr. VEDAT ÖZYAZGAN

E-mail :
Ext. : 22602
CV :

Instructor AHMET HAKAN ÖZKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYTEN ÇALIŞ

E-mail :
Ext. : 12921
CV :

Instructor BEGÜM ERTEN

E-mail :
Ext. : 42602
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor BÜŞRA ÇINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor COŞKUN DENİZ ERAYDIN

E-mail :
Ext. : 41701
CV :

Instructor ÇINAR ÖZKAN

E-mail :
Ext. : 40152
CV :

Instructor EVRİM KARAFES

E-mail :
Ext. : 42954
CV :

Instructor İSMAİL ERKILIÇ

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor MUSTAFA ÖZYEŞİL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ONUR KARATAŞ

E-mail :
Ext. : 43553
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZGÜR MURAT BAYDOĞAN

E-mail :
Ext. : 43852
CV :

Instructor ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 42704
CV :

Instructor SEMRA DERNEK

E-mail :
Ext. : 42802
CV :

Instructor SEZİN ŞENSES ARK

E-mail :
Ext. : 40707
CV :

Instructor SİNAN GÖZENÇ

E-mail :
Ext. : 41553
CV :

Instructor TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Ext. : 41304
CV :

Instructor ZEYNEP FERİDE OLCAY

E-mail :
Ext. : 40103
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.