English
10475 FOOD QUALITY CONTROL ANALYSIS -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor AYSUN SAĞLAM


E-mail :

Ext. : 41252
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor AYSUN SAĞLAM


E-mail :

Ext. : 41252
CV :

Assist. Prof. Dr. SİBEL KAHRAMAN

E-mail :
Ext. : 22405
CV :

Instructor AYSUN SAĞLAM

E-mail :
Ext. : 41252
CV :

Instructor CANSU AKGÜL

E-mail :
Ext. : 41804
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. CANDAN VARLIK

E-mail :
Ext. : 41251
CV :

Assist. Prof. Dr. AYLA ÜNVER ALÇAY

E-mail :
Ext. : 41801
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. ETEM LEVENT

E-mail :
Ext. : 26207
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Instructor AYSUN SAĞLAM

E-mail :
Ext. : 41252
CV :

Instructor AYTEN ÇALIŞ

E-mail :
Ext. : 12921
CV :

Instructor BAHATTİN SELİM PAMUKCU

E-mail :
Ext. : 42154
CV :

Instructor BÜŞRA ÇINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CANSU AKGÜL

E-mail :
Ext. : 41804
CV :

Instructor EKİN DİNÇEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ELİF ALTINTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERYEM BADAYMAN

E-mail :
Ext. : 41803
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NURAY CAN

E-mail :
Ext. : 41802
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZGÜR MURAT BAYDOĞAN

E-mail :
Ext. : 43852
CV :

Instructor ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 42704
CV :

Instructor SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Ext. : 43554
CV :

Instructor SİNAN GÖZENÇ

E-mail :
Ext. : 41553
CV :

Instructor TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor UFUK SERENGİL

E-mail :
Ext. : 40706
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.