English

02040 MATHEMATHICS - COMPUTER PROGRAMMING -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. ÇİĞDEM GENCER BALBİANİ


E-mail :

Ext. :
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Prof. Dr. ÇİĞDEM GENCER BALBİANİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SEVDZHAN AHMEDOV HAKKAEV

E-mail :
Ext. : 20302
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. NECAT BİRİNCİ

E-mail :
Ext. : 20504
CV :

Prof. Dr. ORHAN GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. : 26204
CV :

Prof. Dr. ORHAN KURAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) KENAN SİVRİKAYA

E-mail :
Ext. : 27501
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SEVDZHAN AHMEDOV HAKKAEV

E-mail :
Ext. : 20302
CV :

Assist. Prof. Dr. BURCU GÜDÜCÜ

E-mail :
Ext. : 20703
CV :

Assist. Prof. Dr. DENİZ AKBULUT

E-mail :
Ext. : 25203
CV :

Assist. Prof. Dr. ENGİN ERŞEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ETEM LEVENT

E-mail :
Ext. : 26207
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GÖKÇEN ÇATLI ÖZEN

E-mail :
Ext. : 20702
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜNEŞ OKTAY

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. HALE TORUN

E-mail :
Ext. : 25401
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Ext. : 26206
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KURTOĞLU

E-mail :
Ext. : 24601
CV :

Assist. Prof. Dr. YILDIZ ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 21403
CV :

Instructor (Ph.D.) CEYLAN PINAR GENÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BURAK ÖZÇAKMAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İSMAİL ERKILIÇ

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor ORHAN TANAKINCI

E-mail :
Ext. : 25404
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZLEM BERKİT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM MBU HENE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEVİNÇ SATIROĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor SİNAN GÖZENÇ

E-mail :
Ext. : 41553
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.