Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir.
Başarı Yüzdesi
1
Matematik, fen sosyal bilimler yabancı dil bilgilerini uygulamada kullanır.
%82.25
2
Şehirlerin gelişmesini takip eder.
%82.00
3
Uygulamada genel hukuku, gayrimenkul hukuku kullanır.
%81.75
4
İmar mevzuatı konularını kullanır.
%82.75
5
Taşınmaz değerleme yöntemlerini kullanır
%83.50
6
Harita ve tapu bilgilerini okuyup analiz eder.
%83.25
7
Vergi konularını analiz eder.
%82.25
7
%82.25
7
%82.25
7
%82.25
8
Emlak komisyonculuğu tekniklerini uygular
%82.75
9
Uygulamada temel düzeyde bilgisayar kullanır.
%82.75
10
Kooperatifçilik bilgisini uygular.
%82.75
11
Ekonomi ve elektronik ticaret bilgisini kullanır.
%81.75
12
Mesleğin gerektirdiği yazılımları kullanır
%83.25
13
Girişimcilik, halkla ilişkiler konusunu anlar.
%83.00
14
Temel düzeyde satış ve pazarlama bilgisi kazanır.
%81.75
15
Genel muhasebeyi uygular.
%83.00
15
%83.00
15
%83.00
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
Başarı Yüzdesi
1
Stajda öğrendiği bilgileri uygular
%81.50
2
Görev ve sorumlulukları zamanında yerine getirir
%80.50
3
Ekip üyesi olarak çalışma becerisine sahip olur
%80.50
3
%80.50
3
%80.50
3
%80.50
3
%80.50
3
%80.50
3
%80.50
3
%80.50
Öğrenme Yetkinliği
Başarı Yüzdesi
1
Eğitim süresince kazanmış olduğu bilgi ve becerileri sorgular
%80.50
2
Emlak yönetimi eğitimini bütün hayatı boyunca sürdürür
%81.00
3
Seminer, kurs ve sertifika programları ile kendini geliştirir
%80.75
4
araştırmacıdır
%80.75
5
gelişmelere açıktır
%80.75
5
%80.75
5
%80.75
5
%80.75
5
%80.75
5
%80.75
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Başarı Yüzdesi
1
Emlakçılık hakkındaki bilgilerini, düşüncelerini yazılı ve sözlü olarak aktarır
%81.50
2
Grup çalışmalarında sorumluluk alır.
%80.25
3
Mesleki düzeyde yabancı dil kullanır.
%83.75
4
Bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
%83.00
4
%83.00
4
%83.00
4
%83.00
4
%83.00
4
%83.00
4
%83.00
Alana Özgü Yetkinlik
Başarı Yüzdesi
1
Etik kurallara uymasını bilir
%80.75
2
Adaletlidir
%81.00
3
Değişime açıktır
%80.25
4
çevreye ve kişilere saygılıdır
%82.25
4
%82.25
4
%82.25
4
%82.25
4
%82.25
4
%82.25
4
%82.25
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.