Türkçe

12230 KAMU HUKUKU - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 HUKUKTA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
2 KAMU İDARESİNİN GÜVENİLİRİLİĞİNE VE İŞLEYİŞİNE KARŞI SUÇLAR000.00
3 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ000.00
4 YÜKSEK LİSANS TEZİ - I000.00
5 YÜKSEK LİSANS TEZİ - II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 50--
İlişki Ağırlığı0--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 HUKUK FELSEFESİNDE TOPLUMSAL ADALET YAKLAŞIMLARI000.00
2 ULUSLARARASI HAKSIZ FİİL VE ULUSLARARASI SORUMLULUK HUKUKU000.00
3 BAŞKANLIK HÜKÜMETİ 55100.00
4 DÜZENLEYİCİ VE DENETLEYİCİ BAĞIMSIZ KURUMLAR 000.00
5 VERGİ USUL HUKUKU 000.00
6 İNSAN HAKLARI VE AİHM İÇTİHATLARI 55100.00
7 İDARENİN YARGI DIŞI DENETİMİ 000.00
8 TÜRKİYE’DE DEMOKRATİK REJİMİN AKSAYAN YÖNLERİ000.00
9 ANAYASAL SİSTEMİMİZDE OLAĞANÜSTÜ HAL DÜZENLEMELERİ000.00
10 KENT HUKUKU 55100.00
11 ANAYASA MAHKEMESİ’NE BİREYSEL BAŞVURU55100.00
12 CEZA HUKUKUNUN TEMEL İLKELERİ55100.00
13 HAK VE ADALET TEORİLERİ55100.00
14 ULUSLAR ARASI ÖRGÜTLER4480.00
15 EKONOMİK SUÇLAR4480.00
16 PARLEMENTER HÜKÜMET SİSTEMİYLE BAŞKANLIK HÜKÜMET SİSTEMİNİN MUKAYESESİ 55100.00
17 VERGİ USUL HUKUKU55100.00
18 SINAİ MÜLKİYET SUÇLARI55100.00
19 TÜRK DEVLET GELENEĞİ4480.00
20 HUKUK FELSEFESİNDE ADALET YAKLAŞIMLARI000.00
21 VERGİLENDİRMENİN ANAYASAL İLKELERİ 000.00
22 DOPİNG HUKUKU4480.00
23 CEZA MUHAKEMESİ HUKUKUNDA KORUMA TEDBİRLERİ000.00
24 HUKUK DEVLETİ FELSEFESİ-I55100.00
25 HUKUK DEVLETİ FELSEFESİ-II55100.00
26 TÜRK CEZA MUHAKEMESİ VE AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİ KARARLARINDA ADİL YARGILANMA HAKKI İLKESİNİN, ANAYASA MAHKEMESİ BİREYSEL BAŞVURULARINDA GÖRÜNÜMÜ000.00
27 HUKUK FELSEFESİNDE TOPLUMSAL ADALET YAKLAŞIMLARI000.00
28 ULUSLARARASI HAKSIZ FİİL VE ULUSLARARASI SORUMLULUK HUKUKU000.00
29 AVRUPA İNSAN HAKLARI SÖZLEŞMESİ DÜZENİ000.00
30 KAMU HUKUKU AÇISINDAN KARAR ALMA000.00
31 ETKİN VE ETKİLİ SORUŞTURMA000.00
32 DEVLETİN GENEL TEORİSİ000.00
33 ULUSLARARASI HUKUKTA KUVVET KULLANMA VE MEŞRU MÜDAFAA000.00
34 ANAYASAL HUKUK DÜZENİ000.00
35 KAMU TÜZEL KİŞİLİĞİ000.00
36 ULUSLARARASI BARIŞ VE GÜVENLİK HUKUKU000.00
37 İMAR HUKUKU000.00
38 CEZA HUKUKUNDA TEŞEBBÜS000.00
39 TÜRK SİYASİ PARTİLER HUKUKU 55100.00
40 İHALE HUKUKU000.00
41 YAPAY ZEKÂLI VARLIKLARIN CEZAİ SORUMLULUĞU000.00
42 BİLİŞİM SUÇLARI000.00
43 CEZA MUHAKEMESİ HUKUKUNDA DELİL VE İSPAT000.00
44 TÜRK ANAYASA MAHKEMESİNE BİREYSEL BAŞVURU YOLU000.00
İlişkili Ders Sayısı / 4416--
İlişki Ağırlığı76--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.