İngilizce Öğretmenliği Programının misyonu, çağdaş eğitimin ilke ve esaslarına bağlı, bilimsel ve eleştirel düşünme yeteneğine sahip, teknolojik değişimlere ayak uydurabilen, alanındaki çağdaş gelişmeleri takip edebilen İngilizce öğretmenleri ve bilim insanları yetiştirmektir.
İngilizce Dil Eğitimi alanında geliştirilen çağdaş yöntem ve görüşler ışığında, ülkemizin İngilizce Öğretimi sorunlarının çözümüne katkıda bulunabilecek ve bu dilin eğitim ve öğretiminde etkin olarak görev alabilecek, ileri düzeyde bilgilerle donatılmış nitelikli öğretmen ve araştırmacılar yetiştirmek bölümümüzün temel hedefidir.
Bölüm Olanakları:
• Yandal • Çift anadal • Uluslararası değişim programları ile yurt dışında eğitim (1 veya 2 yarıyıl) • Mezuniyet sonrası yüksek lisans programlarına devam imkanı
Kariyer Olanakları
İngilizce Öğretmenliği programı mezunları T.C. Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı her seviyedeki okullarda öğretmenlik yapma hakkına sahip olmaktadırlar. Ayrıca özel eğitim kurumlarında veya yabancı dil (İngilizce) gerektiren kuruluşlarda kolayca iş bulabilmektedirler. Çeşitli alanlarda yüksek lisans, doktora çalışmaları yapma araştırma projelerinde yer alma imkânları bulunmaktadır.
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. TÜRKAY BULUT
E-mail : Dahili Tel : 26101
CV :
AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Prof. Dr. TÜRKAY BULUT
E-mail : Dahili Tel : 26101
CV :
Prof. Dr. SAEED MEHRPOUR
E-mail :
Dahili Tel : 40708
CV :
Prof. Dr. TÜRKAY BULUT
E-mail :
Dahili Tel : 26101
CV :
Dr. Öğr. Üyesi AKBAR ALİŞAH
E-mail :
Dahili Tel : 20103
CV :
Dr. Öğr. Üyesi AYŞE BETÜL TOPLU
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi EYYÜP YAŞAR KÜRÜM
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU
E-mail :
Dahili Tel : 26104
CV :
Dr. Öğr. Üyesi RAMAZAN ZENGİN
E-mail :
Dahili Tel : 26106
CV :
Öğr. Gör. Dr. ALI HAMED BARGHI
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.