12010 BANKACILIK ve SİGORTA İŞLETMECİLİĞİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
İlişki Düzeyi Sayısal
İlişki Düzeyi Sözel
İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
T
%
1
TÜRKİYE EKONOMİSİ
4
3
3
4
4
4
5
4
4
4
5
4
3
5
5
4
5
5
4
5
4
3
3
3
4
5
4
3
113
80.71
2
YÖNETİM VE İŞLETME POLİTİKALARI
4
4
4
5
4
2
5
5
4
4
5
4
4
0
0
0
0
5
5
5
4
0
0
0
4
3
4
5
89
63.57
3
YÖNETİM EKONOMİSİ
5
3
4
4
3
3
3
5
3
4
4
3
3
4
4
3
4
4
4
5
5
4
3
4
3
4
3
5
106
75.71
4
DÖNEM PROJESİ DERSİ
3
3
4
3
4
4
4
5
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
3
4
109
77.86
5
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
5
3
4
4
4
4
3
4
3
4
4
3
4
4
4
4
4
4
5
4
4
3
4
4
3
4
4
4
108
77.14
İlişkili Ders Sayısı / 5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
4
4
4
5
5
5
5
4
4
4
5
5
5
5
-
-
İlişki Ağırlığı
21
16
19
20
19
17
20
23
18
20
22
18
18
17
17
15
17
22
22
23
21
14
14
15
18
20
18
21
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
T
%
1
MAKRO EKONOMİK GÖSTERGELERİN YORUMLANMASI
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
2
BLOCKCHAİN VE KRİPTO PARALAR
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
3
BORSA İŞLEMLERİ
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
4
TEKNİK ANALİZ
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
5
GLOBAL PİYASALAR
4
4
5
4
4
5
4
4
5
4
4
4
5
4
4
4
4
4
4
4
5
4
4
5
4
4
4
4
118
84.29
6
FOREX PİYASALAR
5
4
4
5
5
5
4
5
5
5
4
4
5
4
5
5
5
5
4
4
4
4
5
5
5
4
4
4
127
90.71
7
ULUSLARARASI TİCARET
5
4
5
4
4
5
5
4
4
4
4
4
4
4
3
3
3
4
4
4
5
5
4
5
5
4
5
5
119
85.00
8
DÜNYA EKONOMİSİ
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
9
KAMU EKONOMİSİ VE VERGİ POLİTİKALARI
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
10
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE DEĞİŞİM YÖNETİMİ
5
4
5
4
4
4
5
5
5
5
5
4
5
5
4
4
4
4
4
5
5
5
4
5
5
4
4
4
126
90.00
11
KRİZ YÖNETİMİ
5
4
4
5
4
4
4
4
4
5
4
5
4
5
4
4
4
4
5
5
5
5
4
4
5
4
4
4
122
87.14
12
BANKACILIKTA DENETİM
5
4
5
5
4
5
4
5
4
5
5
3
4
5
4
3
5
5
5
5
5
5
3
5
4
5
5
5
127
90.71
13
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
14
AKTÜERYA
5
4
4
5
5
5
4
5
4
5
5
4
3
5
4
3
4
5
5
5
5
5
3
5
5
3
3
5
123
87.86
15
PİYASA EKONOMİSİNDE PARA POLİTİKALARI
5
5
5
5
4
5
4
4
5
5
4
5
5
5
4
4
4
4
5
5
5
4
3
4
5
4
3
5
125
89.29
16
BANKACILIK İŞLEMLERİ VE MUHASEBESİ
5
4
4
5
5
5
4
5
4
5
5
3
5
5
4
4
5
5
5
5
5
5
4
5
5
4
5
5
130
92.86
17
ULUSLARARASI BANKACILIK VE FİNANS
5
5
5
5
5
5
4
5
4
5
5
5
5
5
4
4
5
5
5
5
5
4
3
5
5
4
4
5
131
93.57
18
BANKACILIK VE SİGORTACILIK HUKUKU
5
4
5
5
4
4
4
4
4
5
4
3
5
5
5
4
4
5
5
5
5
5
2
4
5
4
5
5
124
88.57
19
FİNANSAL YÖNETİM
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
20
İŞLETME VE EKONOMİ ALANINDA GÜNCEL GELİŞMELER
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
21
KAMU EKONOMİSİ VE VERGİ POLİTİKALARI
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
22
PARA POLİTİKALARI
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
23
İŞLETME VE EKONOMİ ÜZERİNE GÜNCEL TARTIŞMALAR
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
24
İŞLETME VE EKONOMİ OKUMALARI
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
25
DENETİM STANDARTLARI VE TÜRKİYE' DE DENETİM YAPISI
5
4
4
4
5
5
5
5
5
4
4
4
4
3
3
4
5
3
3
4
5
3
3
4
5
5
4
3
115
82.14
İlişkili Ders Sayısı / 25
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
-
-
İlişki Ağırlığı
59
50
55
56
53
57
51
55
53
57
53
48
54
55
48
46
52
53
54
56
59
54
42
56
58
49
50
54
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.