Türkçe

01130 BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I55100.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II55100.00
3 SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM55100.00
4 BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN TEMELLERİ55100.00
5 ARTİSTİK JİMNASTİK55100.00
6 İNSAN ANATOMOSİ VE KİNESYOLOJİ55100.00
7 ATLETİZM 55100.00
8 GENEL CİMNASTİK55100.00
9 DOĞA SPORLARI55100.00
10 BASKETBOL55100.00
11 TEMEL MÜZİK EĞİTİMİ55100.00
12 YÜZME55100.00
13 ANTRENMAN BİLGİSİ55100.00
14 BİLGİSAYAR-I55100.00
15 BİLGİSAYAR-II55100.00
16 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ55100.00
17 FUTBOL55100.00
18 RİTM EĞİTİMİ VE DANS55100.00
19 HALK OYUNLARI55100.00
20 HENTBOL55100.00
21 BECERİ ÖĞRENİMİ55100.00
22 PSİKOMOTOR GELİŞİM55100.00
23 EGZERSİZ VE BESLENME55100.00
24 FİZİKSEL UYGUNLUK55100.00
25 EĞİTSEL OYUNLAR55100.00
26 VOLEYBOL55100.00
27 BEDEN EĞİTMİ VE SPOR TARİHİ55100.00
28 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI55100.00
29 ARAŞTIRMA VE PROJE55100.00
30 ENGELLİLER İÇİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR55100.00
31 BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ORGANİZASYONU YÖNETİMİ55100.00
32 DRAMA55100.00
33 SPOR PSİKOLOJİSİ55100.00
34 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ55100.00
35 ETKİLİ İLETİŞİM55100.00
36 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ55100.00
37 TÜRK EĞİTİM TARİHİ55100.00
38 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ55100.00
39 SINIF YÖNETİMİ55100.00
40 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ55100.00
41 ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME55100.00
42 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II55100.00
43 OKUL DENEYİMİ55100.00
44 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI55100.00
45 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I55100.00
46 ÖZEL EĞİTİM55100.00
47 REHBERLİK55100.00
48 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II55100.00
49 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ55100.00
50 İNGİLİZCE-I000.00
51 İNGİLİZCE-II000.00
52 TÜRKÇE-II:SÖZLÜ ANLATIM55100.00
53 TÜRKÇE-I:YAZILI ANLATIM55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 5351--
İlişki Ağırlığı255--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 BADMİNTON (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
2 YAŞAM BOYU SPOR (SEÇMELİ-I GENEL KÜLTÜR-I)55100.00
3 TENİS (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
4 BEDEN EĞİTİMİ VE SPORDA ERGONOMİ (SEÇMELİ-I GENEL KÜLTÜR-I)55100.00
5 MASA TENİSİ (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
6 ANTROPOMETRİ (SEÇMELİ-I GENEL KÜLTÜR-I)55100.00
7 KORFBOL (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
8 SPOR İKTİSADI VE POLİTİKASI (SEÇMELİ-I GENEL KÜLTÜR-I)55100.00
9 BİSİKLET (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
10 SPOR VE TURİZM (SEÇMELİ-I GENEL KÜLTÜR-I)55100.00
11 KAYAK (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
12 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM (SEÇMELİ-I MESLEK BİLGİSİ-I)55100.00
13 KARATE (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
14 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ (SEÇMELİ-I MESLEK BİLGİSİ-I)55100.00
15 JUDO (SEÇMELİ-I BİREYSEL SPORLAR-I)55100.00
16 EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME (SEÇMELİ-I MESLEK BİLGİSİ-I)55100.00
17 EĞİTİM FELSEFESİ (SEÇMELİ-I MESLEK BİLGİSİ-I)55100.00
18 İZCİLİK VE KAMPCILIK (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
19 STEP AEROBİK (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
20 MODERN DANS (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
21 SPOR MASAJI (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
22 OKÇULUK (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
23 SATRANÇ (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
24 GÜREŞ (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
25 TAEKWONDO (SEÇMELİ-II BİREYSEL SPORLAR-II)55100.00
26 BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER (SEÇMELİ-II GENEL KÜLTÜR-II)55100.00
27 ANİMASYON YÖNETİMİ (SEÇMELİ-II GENEL KÜLTÜR-II)55100.00
28 SPOR FELSEFESİ VE OLİMPİZM (SECMELİ-III ALAN TEORİK-I) 55100.00
29 SPOR VE MEDYA (SEÇMELİ-II GENEL KÜLTÜR-II)55100.00
30 SPOR BİYOMEKANİĞİ (SECMELİ-III ALAN TEORİK-I) 55100.00
31 ELEŞTİREL DÜŞÜNME (SEÇMELİ-II GENEL KÜLTÜR-II)55100.00
32 SOSYAL PSİKOLOJİ (SEÇMELİ-II GENEL KÜLTÜR-II)55100.00
33 GELİŞİM VE ÖĞRENME (SEÇMELİ-II MESLEK BİLGİSİ-II)55100.00
34 BEDEN EĞİTİMİ VE SPORDA TÖREN UYG. (SEÇMELİ-II MESLEK BİLGİSİ-II)55100.00
35 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ (SEÇMELİ-II MESLEK BİLGİSİ-II)55100.00
36 EĞİTİMDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ (SEÇMELİ-II MESLEK BİLGİSİ-II)55100.00
37 KARŞILAŞTIRMALI BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR(SEÇMELİ-II MESLEK BİLGİSİ-II)55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 3737--
İlişki Ağırlığı185--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.