English

10100 PHOTOGRAPHY and CAMERAMANSHIP -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. AYŞE SUCU


E-mail :

Ext. : 41752
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Instructor DUYGU AYDIN

E-mail :
Ext. : 42751
CV :

Instructor METE YALÇIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor VOLKAN BUDAK

E-mail :
Ext. : 21506
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE SUCU

E-mail :
Ext. : 41752
CV :

Assist. Prof. Dr. BURCU GÜDÜCÜ

E-mail :
Ext. : 20703
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Ext. : 42954
CV :

Assist. Prof. Dr. ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Ext. : 41301
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Ext. : 40002
CV :

Assist. Prof. Dr. HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Ext. : 22206
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZGÜL YAMAN

E-mail :
Ext. : 42651
CV :

Assist. Prof. Dr. TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Ext. : 41304
CV :

Instructor (Ph.D.) FATMA EYLEM ÇOBAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor (Ph.D.) SAMIRA ALIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FURKAN RUŞEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Ext. : 41305
CV :

Instructor HAKAN GÜLTE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NUR DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 68403
CV :

Instructor RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜLAY AKBAY

E-mail :
Ext. : 40757
CV :

Instructor YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.