Bölümümüz, iş dünyasının ve ekonomik hayatın güncel sorunlarını ve yapısal özelliklerini irdeleyen, fark yaratıcı çözümler üreten işletmeciler yetiştirmeye odaklıdır. Bu kapsamda öğrencilerimize; analitik yaklaşımı benimsemiş, bilimsel bilgi ve bilişim teknolojileri donanıma sahip, tüm sektörler için anahtar işletmecilik faaliyetlerini başarı ile sürdürecek yetkinliğe ulaşmış bireyler olmalarına yönelik olarak eğitim verilmekte olup; eğitimleri boyunca aldıkları donanımlar sayesinde uluslararası alanda çalışan firmalarda istihdam edilmeleri hedeflenmiştir.
Bölüm Olanakları:
• Yandal • Çift anadal • Uluslararası değişim programları ile yurt dışında eğitim (1 veya 2 yarıyıl) • Mezuniyet sonrası yüksek lisans programlarına devam imkanı
Kariyer Olanakları
Bölümden mezun olan öğrenciler kamu ve özel sektörde yer alan tüm sanayi ve ticari şirketler ile bankalar başta olmak üzere finans piyasası kurumlarında; finans, muhasebe, pazarlama ve satış gibi faaliyet alanlarında yönetici ve yönetici yardımcısı unvanı ile istihdam edilebilirler. Bunlara ek olarak bölüm programı yeminli mali müşavirlik ve müfettişlik yapabilme donanımı sağlamaktadır.
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. SALİH GÜNEY
E-mail : Dahili Tel : 68056
CV :
AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Doç. Dr. BEKİR EMRE KURTULMUŞ
E-mail : Dahili Tel : 68053
CV :
Prof. Dr. HÜSEYİN SELİMLER
E-mail :
Dahili Tel : 68003
CV :
Prof. Dr. İLKAY KARADUMAN
E-mail :
Dahili Tel : 68070
CV :
Prof. Dr. MELTEM NURTANIŞ VELİOĞLU
E-mail :
Dahili Tel : 24202
CV :
Prof. Dr. SALİH GÜNEY
E-mail :
Dahili Tel : 68056
CV :
Doç. Dr. BEKİR EMRE KURTULMUŞ
E-mail :
Dahili Tel : 68053
CV :
Doç. Dr. NECMİYE TÜLİN İRGE
E-mail :
Dahili Tel : 68058
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ESİN NESRİN CAN
E-mail :
Dahili Tel : 68055
CV :
Dr. Öğr. Üyesi GÜLMİRA KERİM
E-mail :
Dahili Tel : 68057
CV :
Dr. Öğr. Üyesi MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU
E-mail :
Dahili Tel : 68401
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ÖZGE DEMİRKALE
E-mail :
Dahili Tel : 68054
CV :
Arş. Gör. MERVE İPEK
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Arş. Gör. ŞERİFE GÖZDE AKDOĞAN KAYA
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.