Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2471
ENG101
MESLEKİ İNGİLİZCE I
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
2168
TLL101
TÜRK DİLİ I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
86534
UMI101
PROGRAMLAMA-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
86535
UMI103
SİSTEM ANALİZİ VE ALGORİTMALAR
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
86536
UMI105
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
86537
UMI107
GENEL EKONOMİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
86538
UMI109
HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
86539
UMI111
İŞLETMEYE GİRİŞ
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
86540
UMI113
MATEMATİK-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2472
ENG102
MESLEKİ İNGİLİZCE-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
2185
TLL102
TÜRK DİLİ II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
87668
UMI102
PROGRAMLAMA-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
87669
UMI104
ALGORİTMA VE VERİ YAPILARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
87670
UMI106
NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
87671
UMI108
YAZILIM TASARIMI
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
87672
UMI122
GENEL MUHASEBE
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
87673
UMI124
MATEMATİK-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
87674
UMI126
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2170
ATA103
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
8755
SRE101
SOSYALSORUMLULUK VE ETİK
Zorunlu
0 + 2
1.0
2.0
88083
UMI201
BİLGİ SİSTEMLERİ VE TEKNOLOJİLERİ
Zorunlu
2 + 2
3.0
6.0
88084
UMI203
BİLGİSAYAR AĞ SİSTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
88085
UMI205
İSTATİSTİK-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
88086
UMI207
VERİ YAPILARI VE VERİ TABANI UYGULAMALARI
Zorunlu
2 + 2
3.0
6.0
88087
UMI209
İŞLETİM SİSTEMLERİ VE BİLGİSAYAR DONANIMI
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2177
ATA104
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
89214
UMI202
WEB TASARIM VE PROGRAMLAMA
Zorunlu
2 + 2
3.0
6.0
89216
UMI204
VERİ MADENCİLİĞİ VE İŞ ZEKASI
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
89215
UMI206
İSTATİSTİK-II
Zorunlu
2 + 2
3.0
5.0
89217
UMI208
KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
89218
UMI222
BETİK DİLİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
89219
UMI224
BİLGİSAYAR AĞ PROGRAMLAMA
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.