DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69732
SAG510
SAĞLIK BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
24
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
6
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
24
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69733
SAG503
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
76840
BES523
HASTALIKLARDA TIBBİ BESLENME TEDAVİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
88852
BES539
YEME DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
88851
BES537
VİTAMİN VE MİNERALLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84063
BES542
GIDA, BESLENME VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84059
BES540
PROBİYOTİKLER VE PREBİYOTİKLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84062
BES538
OBEZİTE VE TOPLUM BESLENMESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84058
BES536
GIDA TOKSİKOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84057
BES534
SPORCU BESLENMESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84060
BES532
SAĞLIK ALANINDA UYGULAMALI İSTATİSTİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82162
BES530
İLERİ BESLENME II
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69743
BES526
BESİN GÜVENLİĞİ VE MEVZUAT
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69742
BES524
ANNE VE ÇOCUK BESLENMESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69741
BES522
KANSER BESLENMESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82161
BES535
İLERİ BESLENME I
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82160
BES533
İLERİ BESLENME BİYOKİMYASI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76845
BES527
TOPLU BESLENME SİSTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76841
BES525
FONKSİYONEL BESİNLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
88853
BES541
BESLENME VE İMMÜN SİSTEM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
67984
SAG500-3
YÜKSEK LİSANS TEZİ I
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69731
SAG500-4
YÜKSEK LİSANS TEZİ-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.