PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Ağaç ile çalıları kavrar | 5 | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 23 | 46.00 |
2 |
Türkçeyi çok iyi kullanır, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Matematiksel hesaplamaları mesleki açıdan kullanır | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 8 | 16.00 |
4 |
Mesleki çalışmalar için yabancı dil kullanır | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 9 | 18.00 |
5 |
Çevre problemlerinin çözüm yollarını kavrar | 4 | 1 | 5 | 0 | 1 | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 18 | 36.00 |
6 |
Süs bitkilerinin satışını yapar, | 0 | 5 | 1 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 3 | 17 | 34.00 |
7 |
İklim koşullarını kavrar | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 10 | 20.00 |
8 |
Peyzaj projelerini okur, | 5 | 0 | 5 | 2 | 3 | 0 | 0 | 5 | 5 | 4 | 29 | 58.00 |
9 |
Sektörde gerekli olan aletleri kullanır, | 5 | 0 | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 5 | 2 | 0 | 19 | 38.00 |
10 |
Fidanlık ve sera bitkileri üretir, | 0 | 5 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 16 | 32.00 |
11 |
peyzaj projelerini tasarlar, | 5 | 0 | 5 | 4 | 3 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 23 | 46.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Yetişme koşullarına göre süs bitkileri kullanır | 5 | 5 | 5 | 0 | 3 | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 33 | 66.00 |
2 |
Araziye uygun olarak çevre düzenlemesi yapar, | 5 | 0 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 3 | 22 | 44.00 |
3 |
Bilgisayar ortamında Peyzaj tasarımları yapar, | 5 | 0 | 5 | 2 | 4 | 0 | 0 | 4 | 5 | 0 | 25 | 50.00 |
4 |
Bilgisayar da mesleği için gerekli olan programları kullanır | 5 | 0 | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 5 | 5 | 0 | 22 | 44.00 |
5 |
T cetvelini çizim tekniklerinde kullanır | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 0 | 13 | 26.00 |
6 |
Süs bitkileri yetiştirme tekniklerini uygular, | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 37 | 74.00 |
7 |
Autocad programı ile peyzaj projeleri çizer | 5 | 0 | 5 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 | 0 | 21 | 42.00 |
8 |
Yetişme koşullarını kavrar | 4 | 5 | 4 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 5 | 25 | 50.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Mesleğin gerektirdiği sorumluluk duygusuna sahip olur, | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 16.00 |
2 |
Ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 | 24.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Seminer, kurs vb. program etkinlikleri ile bilgilerini geliştirir, | 4 | 5 | 4 | 0 | 0 | 3 | 3 | 5 | 0 | 0 | 24 | 48.00 |
2 |
Süs bitkisi üretir, | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 17 | 34.00 |
3 |
meslekteki gelişmeleri izler | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 17 | 34.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
İyi derecede iletişim kabiliyetine sahip olur, | 3 | 4 | 3 | 0 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 19 | 38.00 |
2 |
Grup çalışmalarında görev paylaşımında etkin rol üstlenir, | 5 | 3 | 5 | 3 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 23 | 46.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Alanı ile ilgili etik davranışları kazanır, | 5 | 3 | 5 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 22 | 44.00 |
2 |
Peyzaj projelerini tasarlar, | 5 | 2 | 5 | 5 | 4 | 2 | 1 | 4 | 5 | 1 | 34 | 68.00 |
3 |
Fidanlık ve sera bitkileri üretir, | 1 | 5 | 1 | 3 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 4 | 21 | 42.00 |
4 |
Mesleki çalışmalar için yabancı dil kullanır | 2 | 3 | 2 | 0 | 4 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 18 | 36.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 30 | 25 | 19 | 26 | 10 | 16 | 17 | 13 | 16 | 15 | 10 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 100 | 72 | 103 | 28 | 45 | 57 | 40 | 52 | 50 | 38 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |