BÖLÜM KADROSU |
AKTS & ERASMUS Koordinatörü : E-mail : Dahili Tel : CV : |
BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI |
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Tanıtım Sürekli artan teknolojik, toplumsal gelişmeler pazarlama çabalarını globalleştirmiş, rekabeti de global hale getirmiştir. Farklı kültürlerdeki kitlelere farklı iletişim kanallarıyla ulaşma zorunluluğu doğmuştur. Pazar ve rekabet koşulları, medyanın artan maliyeti, farklı kültürlere seslenme gereği, pazarlama ve tanıtım açısından iletişimin önemini artırmıştır. Birbirine benzer ürünler üreten, hizmetler sunan işletmeler ancak doğru ve farklı iletişim stratejileri ile rakiplerinin önüne geçebilmektedir. Burada “Halkla İlişkiler”, “Reklamcılar” kısaca “İletişimciler” önem kazanmaktadır.
Program mezunları; çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren kurumların reklam-halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi departmanlarında ya da reklam ve halkla ilişkiler ajanslarında çalışabilirler.
|
|||||||