Türkçe

10033 BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI (İngilizce) -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Amaç
1Bilişim dünyasında, hızla gelişen teknolojiye bağlı olarak bilgi teknolojileri konusunda hem teorik becerileriyle endüstrinin ihtiyacına göre konusunda uzmanlaşan yazılımcılar yetiştirmektir.
2Bilişim dünyasında, hızla gelişen teknolojiye bağlı olarak bilgi teknolojileri konusunda hem pratik becerileriyle endüstrinin ihtiyacına göre konusunda uzmanlaşan yazılımcılar yetiştirmektir.
3Hem Donanım ve hem de yazılım projelerinde çalışabilen bireyler yetiştirmektir.
4Gerektiğinde araştırma-geliştirme yapabilen ve problemler karşısında hızlı ve doğru çözüm üretebilen ve takım çalışmalarına yatkın bireyler yetiştirmektir.
Hedef
1Bilgisayar bilimleri konularında giriş düzeyinde uygulamalı ve temel kavramsal bilgilere sahip olan bireyler yetiştirmektir.
2Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki güncel gelişmeleri de takip ederek bazı küçük veya orta büyüklükteki işletmelerde liderlik ve yöneticilik rolünü üstlenebilen bireyler yetiştirmektir.
3Algoritmik düşünme ve planlama yaklaşımını uygulamalarda kullanabilen, bir birey olarak yada takım çalışmasına uyum sağlayabilen, gerektiğinde araştırma-geliştirme yapabilen bireyler yetiştirmektir.
4Sektöründe hizmet üreten, bilgisayar yazılımı ve web yazılım servisi hizmeti veren firmalarda, ilgili kamu kurum ve kuruluşlarında istihdam edebilen bireyler yetiştirmektir.
5 En az bir yabancı dili, Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak bilişim ve bilgisayar bilimleri alanındaki bilgileri izleyebilen bireyler yetiştirmektir.
6Mesleki ve etik sorumluluk bilincinde bilişim uygulamalarında meslek etiğinin gözetilmesi konusunda farkındalığa sahip bireyler yetiştirmektir.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.