DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
16730
SKY501
SAĞLIK HİZMETLERİNDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
43519
SKY511
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
17152
SKY512
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
18
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
15698
SKY502
SAĞLIK HİZMETLERİNDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
46790
SKY522
SAĞLIK HUKUKU
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
46688
SKY596
SEMİNER
Zorunlu
3 + 0
0.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
15699
SKY508
SAĞLIK EKONOMİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15700
SKY510
EPİDEMİYOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15701
SKY506
SAĞLIK KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15702
SKY504
SAĞLIK KURUMLARINDA KALİTE YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17154
SKY516
SAĞLIK MEVZUATI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17156
SKY520
SAĞLIK HİZMETLERİNDE PAZARLAMA YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
16720
SAG500-1
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
17063
SAG500-2
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.