1 |
Öğrenciler havayolu pazarlaması ve yönetimi ile ilgili teorik bazda altyapı oluşturacak bilgilere sahip olacaktır. |
%79.00 |
2 |
Öğrenciler havayolu pazarı, pazarlama çevresi ile ilgili bilgilere sahip olacaktır |
%79.00 |
3 |
Öğrenciler havayolu pazarlaması ile ilgili problemleri tanıyabilecek ve problemlere çözüm üretebilecektir. |
%79.00 |
4 |
havayolu işletmelerinin pazarlama stratejilerini öğrenecektir |
%79.00 |
5 |
Sivil Havacılık/Yer Hizmetleri ile ilgili uygulamaların evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincindedir. |
%79.25 |
6 |
Yer hizmetlerinin uygulanması sırasında ortaya çıkabilecek sorunlara karşı karar verir. |
%79.00 |
7 |
Sivil havacılık sektörü ve alt işletme kolları hakkında bilgi sahibidir. |
%79.00 |
8 |
Sivil havacılıktaki yasal düzenlemeler, mesleki standartlar ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibidir. |
%79.00 |
8 |
|
%79.00 |
8 |
|
%79.00 |
9 |
Öğrenci, çalışacağı şirketleri ve yapacağı meslekleri tanır. |
%79.00 |
10 |
Havayolu yönetimi ve pazarlaması ilgili kavramları, ilke ve olguları tanır. |
%79.00 |
11 |
Etik sorumluluk ve bunu mesleğine yansıtma becerisine sahiptir |
%79.00 |
12 |
Yasal düzenlemeler ve prosedürler çerçevesinde uygulama ve sorunlara çözüm bulur. |
%79.00 |
13 |
Sivil havacılığın ticari önceliklerini göz önünde bulundurarak yönetsel öneriler sunar. |
%79.00 |
14 |
Alanı ile ilgili hizmet süreçlerini, tüketici ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda ve tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirir, değerlendirir ve geliştirir. |
%79.00 |
15 |
Bilişim teknolojilerini etkin kullanır. |
%79.25 |
16 |
Havacılık sektöründe mesleki gelişimine yönelik etkinlikleri planlayıp yönetebilme, ekip arkadaşlarıyla grup çalışmalarını yürütebilecek bilgi, beceri ve yetkinliğe sahiptir. |
%79.25 |
16 |
|
%79.25 |
16 |
|
%79.25 |