Türkçe

10496-HAVACILIKTA YER HİZMETLERİ-
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9380 AGI102 GENEL İŞLETME Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
9411 AHU101 GENEL HUKUK Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
1029 ATA101 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14728 HYH111 YER HİZMETLERİNE GİRİŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
14726 HYH113 HAVAYOLU YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
14727 HYH121 MATEMATİK Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
88739 ING121 İNGİLİZCE-I Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
9744 SHK131 SİVİL HAVACILIĞA GİRİŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
1010 TUR101 TÜRK DİLİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1039 ATA102 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14749 HYH114 YOLCU HİZMETLERİ-I Zorunlu 4 + 0 4.0 5.0
88740 ING122 İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
2116 TUR102 TÜRK DİLİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
9062 YUM102 YERİNDE UYGULAMA-I Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):17 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :17

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
10270 AIK202 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14731 HYH201 HAVACILIK İNGİLİZCESİ-I Zorunlu 2 + 2 3.0 6.0
14730 HYH213 YER HİZMETLERİ VE RAMP-II Zorunlu 4 + 0 4.0 5.0
14729 HYH215 YOLCU HİZMETLERİ-II Zorunlu 4 + 0 4.0 5.0
14732 HYH221 SEYRÜSEFER VE YARDIMCILARI Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
10369 YUM201 YERİNDE UYGULAMA-II Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 3
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):27 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :3 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
15003 HYH202 HAVACILIK İNGİLİZCESİ-II Zorunlu 2 + 2 3.0 6.0
15000 HYH212 HAVA TERMİNAL PLANLAMASI VE YÖNETİMİ Zorunlu 4 + 0 4.0 5.0
15001 HYH222 ULUSLARARASI HAVA HUKUKU Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
15002 HYH232 HAVACILIKTA STRATEJİK YÖNETİM Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
15004 HYH242 HAVA TRAFİK KURALLARI Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
10375 YUM202 YERİNDE UYGULAMA-III Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.