PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Grafik Tasarım ürünlerinin teknik ve kavramsal katmanlarını çözümler. |
   2 |
Grafik Tasarım ürünlerini tarihsel çerçevede tasarım teorileri ve eleştiri yöntemleriyle ilişkilendirir. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   3 |
Tasarım uygulaması, kurgu, sunum ve tasarım analizi arasındaki bağı ayırt eder. |
   4 |
Grafik tasarımdaki tasarım yöntemlerini, disiplinlerarası etkileşimi organize eder. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Ödev Değerlendirme
- Tez Sunma
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Tasarım üretimini çağdaş estetik bilgisiyle, sosyal, tarihsel ve kültürel bağlamda ilişkilendirir. |
   2 |
Tasarım üretimini yöntem ve teknik açısından derinleştirir. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   3 |
Tasarım kuramlarını ve sanattaki eleştiri metotlarını yorumlar. |
   4 |
Tasarım bileşenlerini kendi tasarım ifadesiyle yeniden ele alır. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Ödev Değerlendirme
- Tez Sunma
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Kişisel ve ortak tasarımsal üretimlerde yaratım ve paylaşım sürecini organize eder. |
   2 |
Tasarımını kendi değerler sistemini oluşturarak biçimler. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Ödev Değerlendirme
- Tez Sunma
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Tasarımsal üretkenliği tasarımla, yaşamla ve kültürle ilişkilendirir. |
   2 |
Grafik Tasarımdaki çağdaş paylaşım alanlarını ve yöntemlerini tanımlar. |
   3 |
Tasarımsal üretimi kuramsal, eleştirel açıdan sorgular. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Ödev Değerlendirme
- Tez Sunma
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Grafik tasarım ürünleri üzerine yazılı ve sözlü yorum yapar. |
   2 |
Grafik tasarım ürünleri üzerine yazılı ve sözlü yorum yapar. |
   3 |
Ulusal ve uluslararası tasarımsal projelerde sorumluluk alır. |
   4 |
Tasarımın ulusal ve uluslararası etki alanlarını değerlendirir. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Ödev Değerlendirme
- Tez Sunma
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Grafik tasarımda kabul edilmiş değerlere karşı geliştirdiği yaratıcı, eleştirel, yeni yaklaşımları tasarımlarıyla örnekler. |
   2 |
Tasarım üretimini ve araştırmalarını disiplinlerarası ortamda uygular. |
   3 |
Tasarım üretiminde insan haklarına, çevre bilincine karşı duyarlı davranır. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Ödev Değerlendirme
- Tez Sunma
|