PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Uzmanlık düzeyinde kuramsal bilgiye ulaşma yollarını kavrar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Eğitim öğretim alanında verimlilik ve kaliteyi arttırmanın yanı sıra bunun sürdürülebilirliğini sağlamaya yönelik araştırma yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Eğitim yönetimi ve denetimi alanındaki problemlere yönelik çözüm önerileri sunar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Eğitimin yönetim sürecinde kullanılan becerileri açıklar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Eğitimi tarihsel gelişimi açısından karşılaştırır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Alanındaki bir sorunu bağımsız olarak kurgular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
Alanındaki bir soruna yönelik çözüm yolları geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
Bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini bir süreç olarak uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
9 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak eğitimdeki rolünü kavrar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
10 |
Eğitimi ekonomik boyutunu tartışır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
11 |
Eğitim denetiminin temel kavramlarını örneklendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
12 |
Eğitimi felsefi boyutuyla yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
13 |
Etkili iletişim becerilerini eğitim ortamında uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
14 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak kullanabilme becerisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
15 |
Eğitim kurumlarının değişim yönetimi sürecini yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
16 |
Eğitim sisteminde planlama becerisi geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
17 |
Alanındaki bir soruna yönelik uygulama yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak eğitimdeki rolünü kavrar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Eğitimi ekonomik boyutunu tartışır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Eğitim denetiminin temel kavramlarını örneklendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Eğitimi felsefi boyutuyla yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Etkili iletişim becerilerini eğitim ortamında uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak kullanabilme becerisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
Eğitim kurumlarının değişim yönetimi sürecini yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
Eğitim sisteminde planlama becerisi geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Eğitim kurumlarının yönetimi aşamasında yönetsel rol oynar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanı ile ilgili verileri analiz eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Bağımsız bilimsel çalışma yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Bağımsız bilimsel çalışmayı raporlaştırır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Alanında yürütülen yurt içi ve uluslararası çalışmaları inceler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Farklı yöntemleri kendi alanına uyarlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Disiplinlerarası etkileşim yaklaşımıyla yeni düşünceler ortaya koyar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Alanındaki bir soruna yönelik çözüm önerilerinin sınıflandırır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Eğitim öğretim sorunlarına bilimsel öneriler sunar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal ilişkileri geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Çalışma arkadaşları ve meslektaşlarıyla etkin iletişim yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Eğitim kurumlarında takım çalışmalarını yapılandırır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Alanla ilgili temel kavram ve kuramları tartışır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanla ilgili temel kavram ve kuramları örneklendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanla ilgili temel kavram ve kuramları uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Kuramsal ve uygulamaya dönük bilgileri analiz eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 42 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |