DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65130
FEF501
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
87723
PSY530
PSİKOLOJİDE İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
27
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
13722
PSI506
SOSYAL TEMSİLLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15713
PSI508
ADLİ PSİKOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12660
PSI511
PSİKOLOJİDE TEST UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13719
PSI512
SOSYAL GİRİŞİMCİLİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17116
PSI514
TEST UYGULAMALARI SEMİNERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13723
PSI516
ÇOCUK VE SUÇ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
38254
PSI519
AİLE TERAPİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
87724
PSY540
İLERİ DÜZEY KLİNİK PSİKOPATOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81712
PSY560
İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69541
PSY532
FARKLI GELİŞEN ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
86058
PSI573
POLİTİK PSİKOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81711
PSI539
SAĞLIK PSİKOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12658
PSI507
BAĞIMLILIK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12659
PSI509
PSİKOTERAPÖTİK YAKLAŞIMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12662
PSI515
ÇOCUK PSİKOPATOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
52031
PSI521
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞTA SEÇME KONULAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
52032
PSI523
MANEVİYAT VE SAĞLIK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
65131
PSI525
AİLE VE ÇİFT TERAPİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82051
PSI527
SAĞLIK PSİKOLOJİSİ UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81710
PSI537
ÇEŞİTLİLİK VE SOSYAL KAPSAMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
86057
PSY573
YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
3
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
27
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.