PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Animasyonun temel unsur ve ilkelerini tanır. |
   2 |
Modellemenin prensiplerini bliir. |
   3 |
Sahne oluşturmanın prensiplerini tasarım boyutunda kurgular. |
   4 |
Çizgi film ve animasyon oluşturmada yetkinlik kazanır. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   5 |
Animasyonun prensiplerini bilir. |
   6 |
Hareketlendirmenin ilkelerini tanır ve yorumlar. |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
- Ders
- Arazi Çalışması
- Laboratuar
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Teknik Gezi
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Ödev Değerlendirme
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Üretilen tasarımların animasyona dönüştürülme süreçlerini kurgular. |
   2 |
Kendi alanında özgün problemleri çözer. |
   3 |
Çizgi film ve animasyon alanında kullanılan teknik ve malzemeleri tanır. |
   4 |
Yenilenen teknolojileri uygular. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   5 |
Özgün video-animasyon projeleri üretir. |
   6 |
Alanı ile ilgili temel yazılım programlarını kullanır. |
   7 |
Tasarlama, modelleme ve animasyon oluşturma prensiplerini yerine getirir. |
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
|
- Ders
- Arazi Çalışması
- Laboratuar
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Teknik Gezi
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Ödev Değerlendirme
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Ekip çalışmaısna uyum gösterir. |
   2 |
Proje üretirken bağımsız karar alır. |
   3 |
Uluslararası projelerde yer alabilir. |
   4 |
Ulusal projelerde yer alabilir. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Arazi Çalışması
- Laboratuar
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Teknik Gezi
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Kendi hazırladığı taslak ve tasarımları çözümleyici ve eleştirel bir perspektifle sorgular. |
   2 |
Modelleme oluşturmadan önce yaptığı gözlem ve araştırmayı tasarımlarında kullanır. |
   3 |
Kültürel sanatsal değerlere bağlı kalarak uluslararası platformda değerler üretmeyi referans alır. |
   4 |
Yaşam boyu öğrenme çabası içerisindedir. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Arazi Çalışması
- Laboratuar
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Teknik Gezi
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
İletişim ve modelleme hedeflerini belirler. |
   2 |
Mesleki terminolojiyi kendi alanında kullanır. |
   3 |
Müşteri ve hedef kitle iletişimini kurar. |
   4 |
Animasyon ve tasarım problemlerini çözmek için modelleme dilini kullanır. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Arazi Çalışması
- Laboratuar
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Teknik Gezi
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Modelleme problemlerinin çözümünde evrensel kabulleri referans alır. |
   2 |
Karakter oluşturma alanında görsel bir bütünlük oluşturur. |
   3 |
İletişimi görsel anlamda kurgular. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Arazi Çalışması
- Laboratuar
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Teknik Gezi
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
|