PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Endüstriyel tasarımda biçimsel kompozisyon sistemlerini ve metotlarını tartışır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Endüstriyel tasarımının temel ilkelerini, metotlarını tasarımı etkileyen etmenler bağlamında yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Endüstriyel tasarım tarihi ve teorilerinde batı kaynaklı yaklaşımlar; kent, sanat, teknoloji ve beşeri bilimleri hakkında yeterli düzeyde bilgiyi özetler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Endüstriyel tasarımında, çevre–insan etkileşiminde psikolojik, sosyolojik ve ekolojik verileri değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Endüstriyel Tasarım proje sunumu için düşüncenin doğru ifade edilmesini formüle eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Endüstriyel tasarımda, uluslararası platformda yer alan çağdaş tasarım örneklerini eleştirel düşünce geliştirerek analiz eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
Mimarlık hakkında yeterli kuramsal ve metodolojik bilgiyi Endüsriyel Tasarım düşüncesine ve tasarıma etkileri açısından sentezler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
Endüstriyel tasarım ilkelerini ve metotlarını etkileyen doğal-yapay, yasal- siyasal ve sosyal ve ekonomik etmenleri yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Çağdaş Endüstri Ürünleri Tasarımında farklı yaklaşımların teorik temellerini, tasarım metotlarını belirler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Endüstriyel Tasarımda aydınlatma, akustik, iklimlendirme ve enerji kullanımı konularının temel ilkelerini yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Endüstriyel tasarımda aydınlatma, akustik, iklimlendirme ve enerji kullanımı konularının temel ilkelerini yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Endüstriyel tasarımda kullanılan yapı malzemeleri ve günümüz teknolojilerine paralel olarak artan ve gelişen yapı ürünlerinin, tasarıma ve uygulamaya yönelik özelliklerini ve kullanım alanlarına göre seçim ölçütlerini oluşturur. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Endüstriyel tasarımda grafik anlatım tekniklerini uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Mimari projelendirmede, tasarım ve inşaat sistemlerinin entegrasyonunu uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
Endüstriyel tasarımda tarihi dokunun doğal ve kültürel varlıkları koruma envanterine mevcut mevzuat çerçevesinde veri toplar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
Kent içinde bir bölge, ada ve parselde , amaç ve ihtiyaçların belirlenmesine yönelik olarak tek ya da çok fonksiyonlu program geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Endüstriyel Tasarım disiplininin üretim alanlarında bağımsız olarak iş yapabilir ve bu konularda sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Endüstriyel Tasarımda hem araştırma hem projelendirme aşamalarında verimli takım çalışmaları yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Endüstriyel tasarım mesleğinin gereği olarak güncel değişimleri ve yenilikleri takip etme becerisine sahip olur. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Bir birey olarak; Sosyal ve mesleki sorumluluklarının farkına varır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Sınırlı enerji kaynaklarının farkında olarak çevrenin korunmasında sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Endüstriyel tasarımda yapı yönetimi yetki ve sorumlulukları içinde yer alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 22 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |