DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65130
FEF501
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
24
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
6
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
24
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65168
SBE500-3
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
12692
TDE523
TÜRK HALK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI TARİHİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
79112
TDE566
DİNİ EDEBİYAT
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15620
TDE532
ROMAN TÜRLERİ VE TARİHİ ROMAN
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8162
TDE516
ROMAN METODOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69637
TDE512
TÜRK DESTAN POETİKASI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15786
TDE506
ESKİ TÜRK EDEBİYATINDA TÜRLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8161
TDE504
TÜRKÇENİN TARİHSEL DİLBİLGİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76789
TDE583
KÖKTÜRK METİNLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76788
TDE579
EDEBİYAT TARİHİ METODOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66124
TDE577
YENİLEŞME DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATINDA ŞİİR ANLAYIŞLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66123
TDE575
TÜRK HALK EDEBİYATINDA TÜRLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66122
TDE573
ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATLARINDA ORTAK TEMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66121
TDE571
KLASİK TÜRK EDEBİYATINDA TÜRLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12694
TDE533
YENİLEŞME DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATINDA ŞİİR ANLAYIŞLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12693
TDE531
ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATLARINDA ORTAK TEMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
79113
TDE568
SOSYALİST REALİZM VE SOVYET EDEBİYATI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65676
SBE500-5
YÜKSEK LİSANS TEZİ - I
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69546
SBE500-6
YÜKSEK LİSANS TEZİ - II
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.