DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65785
GSF501
SANAT VE TASARIMDA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
24
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
76543
DOY529
YÖNETMENLİK PRATİĞİ
Bölüm Seçmeli
1 + 4
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
6
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
24
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69565
DOY528
GÜNÜMÜZDE TİYATRAL ANLATIM
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
76784
DOY530
SEMİNER VE SAHNELEME ÇALIŞMASI
Zorunlu
0 + 0
0.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
89706
DOY505
YAZARLIK PRATİĞİ
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
89707
DOY534
SENARYO YAZARLIĞI
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
89705
DOY506
DRAMATİK TÜRLER
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
87700
OYU504
KAMERA ÖNÜ OYUNCULUK
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
87682
OYU502
ÇAĞDAŞ HAREKET METOTLARI VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
87681
OYU500
OYUNCULUKTA KARŞI GERÇEKÇİLİK
Bölüm Seçmeli
1 + 4
3.0
6.0
87699
OYU506
SANFORD MEISNER METODU
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
86233
OYU507
ERİC MORRİS METODU
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
86231
OYU501
OYUNCULUKTA GERÇEKÇİLİK
Bölüm Seçmeli
1 + 4
3.0
6.0
84180
DOY538
OYUNCULUKTA KARŞI GERÇEKLİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
79120
DOY532
SAHNELEME TEKNİĞİ
Bölüm Seçmeli
1 + 4
3.0
6.0
69564
DOY510
SAHNELEME VE UNSURLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69563
DOY508
POST-DRAMATİK OYUN ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66120
DOY527
TİYATRODA YENİ ARAYIŞLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66119
DOY523
OYUN YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
66118
DOY519
DRAMATİK OYUN ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
89708
DOY507
DRAMATİK METNİN ARAÇLARI
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65676
SBE500-5
YÜKSEK LİSANS TEZİ - I
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69546
SBE500-6
YÜKSEK LİSANS TEZİ - II
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.