Başlıca klinik biyokimya, mikrobiyoloji, pataloji, moleküler biyoloji laboratuvarlarında kimyasal analizleri yapacak, rutin hizmet verecek ve araştırma çalışmalarına katılarak bu çalışmalarda kullanılan her türlü teknikleri bizzat yürütebilecek teknik elemanları yetiştirmeyi hedeflemektedir.
Bölüm olanakları
Tıbbi Laboratuvar tabanlı ya da en genel anlamda kimya laboratuvar uygulamalarını gerçekleştirilebilecek tüm laboratuvar olanakları bulunmaktadır.
Kariyer olanakları
Farmasötik endüstride, özel ana bilim dalı laboratuvarlarında, üniversite ve enstitü araştırma laboratuvarlarında ve tıbbi laboratuvar malzemesi üreten ya da pazarlayan şirketlerde çalışabilirler.
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi SİLVA POLAT SARI
E-mail : Dahili Tel : 28502
CV :
AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi NEGAR TAGHAVI POURIANAZAR
E-mail : Dahili Tel : 57008
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ECE ÖZDEMİR BABAVATAN
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi NEGAR TAGHAVI POURIANAZAR
E-mail :
Dahili Tel : 57008
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SİLVA POLAT SARI
E-mail :
Dahili Tel : 28502
CV :
Öğr. Gör. Dr. BÜŞRA KAYNAR
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI
Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK
E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :
Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN
E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :
Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA
E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ECE ÖZDEMİR BABAVATAN
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ESAT BONABİ
E-mail :
Dahili Tel : 57101
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK
E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :
Dr. Öğr. Üyesi HAKAN BURAK EMEKLİ
E-mail :
Dahili Tel : 42151
CV :
Dr. Öğr. Üyesi KAMER HAGOP TAŞCIYAN
E-mail :
Dahili Tel : 28601
CV :
Dr. Öğr. Üyesi MERVE ATAMAN
E-mail :
Dahili Tel : 57307
CV :
Dr. Öğr. Üyesi MUKADDES AVŞAR SARAL
E-mail :
Dahili Tel : 20704
CV :
Dr. Öğr. Üyesi NEGAR TAGHAVI POURIANAZAR
E-mail :
Dahili Tel : 57008
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SADIK ÇİĞDEM
E-mail :
Dahili Tel : 57309
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SİLVA POLAT SARI
E-mail :
Dahili Tel : 28502
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ŞÜKRÜ MUSTAFA KAYA
E-mail :
Dahili Tel : 42252
CV :
Dr. Öğr. Üyesi TUĞBA SOYDAŞ
E-mail :
Dahili Tel : 57007
CV :
Dr. Öğr. Üyesi VİLDAN BAYRAM
E-mail :
Dahili Tel : 68412
CV :
Öğr. Gör. Dr. BÜŞRA KAYNAR
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.