Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1029
ATA101
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88729
BIL121
BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
12078
DPR113
MADDELER BİLGİSİ
Zorunlu
1 + 0
1.0
2.0
41312
DPR125
DİŞ MORFOLOJİSİ VE MANÜPİLASYON
Zorunlu
2 + 10
7.0
9.0
17956
DPR145
PROTEZ ARAÇ VE GEREÇLERİ
Zorunlu
1 + 0
1.0
2.0
88739
ING121
İNGİLİZCE-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
14586
SMY111
TIBBİ TERMİNOLOJİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
14588
SMY115
GENEL MİKROBİYOLOJİ
Zorunlu
0 + 2
1.0
2.0
37865
SMY117
ANATOMİ VE FİZYOLOJİYE GİRİŞ
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
1010
TUR101
TÜRK DİLİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1039
ATA102
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88730
BIL122
BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
33066
DPR130
HAREKETLİ PROTEZLER-I
Zorunlu
2 + 4
4.0
5.0
86619
DPR132
SABİT PROTEZLER-I
Zorunlu
2 + 4
4.0
5.0
88740
ING122
İNGİLİZCE-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
14590
SMY114
İLK YARDIM
Zorunlu
0 + 2
1.0
2.0
32973
SMY118
ANATOMİ VE FİZYOLOJİ SİSTEMLER
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
2116
TUR102
TÜRK DİLİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
86604
YUM106
YERİNDE UYGULAMA-I
Zorunlu
0 + 0
0.0
5.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
17966
DPR239
HAREKETLİ PROTEZLER -II
Zorunlu
2 + 4
4.0
8.0
17967
DPR243
SABİT PROTEZLER -II
Zorunlu
2 + 4
4.0
7.0
86620
DPR251
ORTODONTİK APAREYLER
Zorunlu
2 + 4
4.0
4.0
10376
GRI201
GİRİŞİMCİLİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
14591
SMY211
FARMAKOLOJİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
81124
SMY213
MESLEKİ İNGİLİZCE-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
86608
YUM205
YERİNDE UYGULAMA-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
5.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
14918
DPR242
ÇENE YÜZ PROTEZLERİ
Zorunlu
1 + 0
1.0
2.0
14920
DPR244
ÇİĞNEME FİZYOLOJİSİ VE OKLÜZYON
Zorunlu
1 + 0
1.0
2.0
33068
DPR246
SABİT PROTEZLER-III
Zorunlu
2 + 4
4.0
8.0
86621
DPR250
HAREKETLİ PROTEZLER-III
Zorunlu
2 + 4
4.0
7.0
14592
SMY214
TIP HUKUKU VE ETİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
14593
SMY216
İLETİŞİM
Zorunlu
0 + 2
1.0
2.0
81125
SMY218
MESLEKİ İNGİLİZCE-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
86612
YUM206
YERİNDE UYGULAMA-III
Zorunlu
0 + 0
0.0
5.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.