DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
81974
MYL527
İLERİ MİMARİ TASARIM ANALİZİ - I
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
13136
MYL551
MİMARLIK TEMEL ALANINDA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNDE TEMEL İLKELER
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
70052
MYL528
İLERİ MİMARİ TASARIM ANALİZİ–II
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
13144
MYL553
MİMARLIK TEMEL ALANINDA BİLİMSEL YAZI METODOLOJİSİNDE TEMEL İLKELER
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
13864
MYL595
SEMİNER
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
6
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
13031
MYL511
TARİHİ ÇEVREDE KORUMA KAVRAM VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6453
MYL534
KENTSEL TASARIM VE PEYZAJ MİMARLIĞI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6454
MYL532
KENTSEL DÖNÜŞÜM / YENİLEME KAVRAM VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6452
MYL531
İSTANBUL ATÖLYESİ : DÜN, BUGÜN, GELECEK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6444
MYL530
SÜRDÜRÜLEBİLİR YEŞİL KENTSEL GELİŞME:KAVRAMSAL ÇERÇEVE VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13032
MYL526
PEYZAJ MİMARLIĞININ ESASLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13149
MYL539
MİMARLIKTA TARİH, KURAM VE ELEŞTİRİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13145
MYL537
İKLİMLE DENGELİ BİNA TASARIMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6445
MYL535
YEŞİL MİMARLIKTA TEKNOLOJİ VE MALZEME SEÇİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6449
MYL533
TOPOGRAFİK MARFOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
16666
MYL525
DEPREM BÖLGELERİNDE PLANLAMA VE TASARIM İLKELERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13146
MYL538
YAPI YÜZEY MALZEMELERİNDE ÇEVRESEL ETKİLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
24
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
6
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
6625
FBE500-1
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
6626
FBE500-2
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.