12038-REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65130
FEF501
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
82086
PDR501
İLERİ PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
82087
PDR500
BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
82088
PDR502
PSİKOLOJİK DANIŞMADA İSTATİSTİK
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
15
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
82089
PDR503
EVLİLİK, AİLE VE ÇİFT PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82096
PDR517
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞINDA LİTERATÜR TARAMA VE ARAŞTIRMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
82101
PDR512
SİSTEMİK TEMELLİ MÜDAHALE ÖRNEKLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82100
PDR510
YAS PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82099
PDR508
GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82098
PDR506
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82097
PDR504
KARİYER PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI VE ARAŞTIRMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69541
PSY532
FARKLI GELİŞEN ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
82095
PDR515
KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82094
PDR513
İLERİ PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82093
PDR511
CİNSEL TERAPİ EĞİTİMİNE GİRİŞ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82092
PDR509
GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA VE YAŞANTISI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82091
PDR507
TRAVMA, YAS VE KAYIP PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82090
PDR505
POZİTİF PSİKOLOJİ UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69542
PSY512
ÇOCUK PSİKOTERAPİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
15
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
15
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.