Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.
Sınıflandırılmış
Sıralı
TYYÇ Düzey / TYYÇ Temel Alan / İAÜ Program
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir.
   1
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği temel kavram ve kuramlarını kavrar.
   2
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği ile genel işletmecilik temel kavram ve kuramları arasındaki ilişkileri kavrar.
   3
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliğinde ulusal ve uluslararası kuralların şekillendirdiği oluşumları kavrar.
   4
Ulusal ve uluslararası sivil hava ulaştırma işletmeciliğinde önemli vaka kapsamlarının kavranmasını sağlar.
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
Ders
Okuma
Ödev
Proje Hazırlama
Seminer
Staj
Teknik Gezi
Uygulama
Yerinde Uygulama
Mesleki Faaliyet
Sosyal Faaliyet
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Uzman Değerlendirmesi
Kurul Sınavı
Yıl Sonu Final Sınavı
Staj Sınavı
Proje Değerlendirme
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
   1
Global ve ulusal ekonomik sistemlerin işlemlerinde sivil havacılığın rolünü kavrar.
   2
Sivil havacılık organizasyonları arasında dış paydaşların etki ve katkılarını analiz eder.
   3
İşletme operasyonları arasındaki entegrasyona bağlı teknik ve sosyal boyutları sentezler.
   4
Sivil havacılıkla ilgili problemleri çözmede yaratıcı, yenilikçi ve analitik düşünme becerilerini kullanır.
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
Ders
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
   1
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği ile ilgili problemleri ulusal ve uluslararası rekabet ortamında çabuk ve efektif bir şekilde çözebilmek ve insiyatif kullanabilmek.
   2
Edinilen bilgi ve becerilerle endüstri için yenilikçi ve yaratıcı projeler üretebilmek.
   3
Ekonomi ve Sivil Havacılık alanlarındaki gelişmeleri takip ederek, ilgili alanlarda yetileri artırmak.
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Ders
Öğrenme Yetkinliği
   1
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliğinin planlama, organizasyon, koordinasyon ve denetleme fonksiyonlarını geliştirmek
   2
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği organizasyon yapısını geliştirecek operasyonlar geliştirmek.
   3
Sivil Hava Ulaştırma işletmeciliği endüstrisindeki yeni oluşumlara paralel davranışların adapte edilmesini sağlamak.
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Ders
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
   1
Sivil Havacılık iş yaşamındaki diğer ilişkilerle aktif ve sürekli olarak iletişim içinde olmak.
   2
İleri düzeyde bilgi teknolojilerini kullanarak problem çözmek.
   3
İngilizceyi etkili ve akıcı bir şekilde kullanmak.
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Yerinde Uygulama
Alana Özgü Yetkinlik
   1
Sivil havacılığa dair etik ve manevi konseptlere uygun hareket etmek.
   2
Sivil havacılık ve ilgili organizasyonlar arasındaki ilişkileri analiz etmek.
   3
Sivil havacılıkla ilgili alanlarda yaratıcı ve yenilikçi düşünceyi uygulamak.
   4
Demokrasinin evrenselliği, iş ortamında insan hakları, örgütsel adalet, işletme içinde sosyo-kültürel değerler ve çevre sorunları için bilinçli hale gelmek.
   4
   4
   4
   4
   4
   4
Teknik Gezi
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.