English

80050 PILOTAGE ( ENGLİSH ) -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assoc. Prof. (Ph.D.) SALİM KURNAZ


E-mail :

Ext. : 27501
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ERHAN TOLGA EROĞLU

E-mail :
Ext. : 27501
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. ZAFER ASLAN

E-mail :
Ext. : 22103
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SALİM KURNAZ

E-mail :
Ext. : 27501
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Ext. : 41602
CV :

Assist. Prof. Dr. ERAY KARAASLAN

E-mail :
Ext. : 40155
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Ext. : 40002
CV :

Assist. Prof. Dr. HALUK SERHAT ONGUN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MUHAMMED TALHA NARCI

E-mail :
Ext. : 40153
CV :

Assist. Prof. Dr. MUSTAFA KORAY ERENTÜRK

E-mail :
Ext. : 22709
CV :

Assist. Prof. Dr. NESLİHAN DEMİR

E-mail :
Ext. : 62085
CV :

Assist. Prof. Dr. OUIAME CHAKKOR

E-mail :
Ext. : 40802
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZLEM ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 22708
CV :

Assist. Prof. Dr. SEZER AYAZ

E-mail :
Ext. : 68077
CV :

Assist. Prof. Dr. SİNA APAK

E-mail :
Ext. : 68402
CV :

Assist. Prof. Dr. TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. YAVUZ NACAKLI

E-mail :
Ext. : 12949
CV :

Instructor (Ph.D.) DENİZ SULU

E-mail :
Ext. : 43803
CV :

Instructor (Ph.D.) MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZGE YÜCESOY

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ASUDE GEREDE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ATİLA ER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BORA KARAOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MELİH CAN KARA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TAHSİN BÜYÜKKARAKURT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TOLGA BARIŞ KILIÇKAP

E-mail :
Ext. : 12946
CV :

Instructor TÜLAY AKBAY

E-mail :
Ext. : 40757
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.