PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Dil öğretiminde teoriler, akımlar ve yöntemler hakkında derinlemesine bilgiye sahiptir. |
   2 |
İngiliz dili ve kültürüne lisansüstü düzeyde hakimdir. |
   3 |
Eğitim alanında kullanılan araştırma yöntemleri ve teknikleri hakkında ileri düzeyde bilgiye sahiptir. |
   4 |
İngilizcenin öğretimi ve ilgili alanlarla disiplinler arası etkileşimi kavrar. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Ödev Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Felsefe, psikoloji ve dilbilim gibi farklı disiplinlerden elde edilen bilgi ile İngiliz dili eğitimi alanında edinilen bilgiyi birleştirerek analiz ve sentez yapar. |
   2 |
Disiplinler arası etkileşim yaklaşımıyla yeni fikirler ve yöntemler oluşturur. |
   3 |
Lisansüstü derecede bağımsız olarak bir araştırma çalışması tasarlar ve uygular. |
   4 |
Farklı alanlardan edinilen yöntem ve teknikleri dil eğitimi alanına uyarlar. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Özgün bir çalışması üreterek İngiliz Dili Eğitimi alanının gelişmesine katkıda bulunur. |
   2 |
Alandaki karmaşık ve öngörülemeyen problemlerin çözümü için takım üyesi olarak yeni stratejiler geliştirir. |
   3 |
Alanı ile ilgili araştırma çalışmalarının tasarlanması ve uygulanmasında liderlik yapar. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Dil öğretimi alanında edindiği lisansüstü bilgi ve becerilerin eleştirel bir yaklaşımla değerlendirmeye yetkindir. |
   2 |
Alanda yeni araştırmalar yürütmek için gereken bilgi ve becerilerin geliştirilmesinde kendi kendine öğrenmesini yönlendirir. |
   3 |
Eğitim alanında edinilen bilgilerini çok çeşitli faaliyetlerle güncellemeye ve yaşam boyu öğrenmeye yetkindir. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Ödev Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Dil Eğitimi alandaki güncel gelişmeleri ve çalışmaları ulusal ve uluslar arası konferans, sempozyum ve seminerlerde yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır. |
   2 |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla, geliştirir ve gerektiğinde değiştirir. |
   3 |
İngiliz Dili Eğitimi ve ilgili alanlarda bilgiyi araştırmak, değerlendirmek, ve sunmak için gereken ileri düzey iletişim teknolojilerini kullanır. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulmasını aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere saygılıdır. |
   2 |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. |
   3 |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanır. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
|
|