Türkçe

01020 REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1120.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ000.00
4 EĞİTİME GİRİŞ2240.00
5 EĞİTİM FELSEFESİ3360.00
6 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ1120.00
7 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ1120.00
8 SINIF YÖNETİMİ000.00
9 TÜRK EĞİTİM TARİHİ4480.00
10 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI55100.00
11 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
12 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ4480.00
13 ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ4480.00
14 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK1120.00
15 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ3360.00
16 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME3360.00
17 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA4480.00
18 YABANCI DİL-I1120.00
19 YABANCI DİL -II1120.00
20 PSİKOLOJİYE GİRİŞ1120.00
21 KÜLTÜREL ANTROPOLOJİ1120.00
22 GELİŞİM PSİKOLOJİSİ -I3360.00
23 FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ2240.00
24 OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA55100.00
25 KİŞİLİK KURAMLARI4480.00
26 YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM SORUNLARI4480.00
27 GELİŞİM PSİKOLOJİSİ-II4480.00
28 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ4480.00
29 TEST DIŞI TEKNİKLER4480.00
30 SOSYAL PSİKOLOJİ55100.00
31 TEMEL İSTATİSTİK55100.00
32 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI-I55100.00
33 PSİKOLOJİK TESTLER3360.00
34 PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ55100.00
35 PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI55100.00
36 MESLEKİ REHBERLİK55100.00
37 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI-II3360.00
38 PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ55100.00
39 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA55100.00
40 MESLEKİ REHBERLİK UYGULAMALARI4480.00
41 MANEVİ DANIŞMANLIK3360.00
42 OKULLARDA PDR UYGULAMALARI-I4480.00
43 OKULLARDA PDR UYGULAMALARI-II4480.00
44 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ4480.00
45 AİLE DANIŞMANLIĞI4480.00
46 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI-II3360.00
47 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR3360.00
48 ÇOCUK HUKUKU3360.00
49 RPD'DE PROGRAM GELİŞTİRME4480.00
50 TRAVMA SONRASI PSİKOLOJİK DANIŞMA55100.00
51 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI-I3360.00
52 TÜRK DİLİ-I000.00
53 TÜRK DİLİ -II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 5348--
İlişki Ağırlığı161--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 OKULDA RUH SAĞLIĞI4480.00
2 ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ3360.00
3 YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ3360.00
4 ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİ2240.00
5 CİNSEL SAĞLIK EĞİTİMİ4480.00
6 EĞİTİMDE DRAMA4480.00
7 GRUPLA PSİKOLOJİK DANİŞMA UYGULAMALARİ I4480.00
8 ÇOCUK VE ERGENLERLE PSİKOLOJİK DANIŞMA4480.00
9 GRUPLA PSİKOLOJİK DANİŞMA UYGULAMALARİ II4480.00
10 KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA4480.00
11 BAĞIMLILIK TERAPİSİ3360.00
12 KARİYER DANIŞMANLIĞINDA GÖRÜŞME BECERİLERİ55100.00
13 ELEŞTİREL PEDAGOJİ4480.00
İlişkili Ders Sayısı / 1313--
İlişki Ağırlığı48--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MİKRO ÖĞRETİM4480.00
2 MÜZE EĞİTİMİ000.00
3 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME4480.00
4 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI55100.00
5 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME2240.00
6 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ000.00
7 EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA1120.00
8 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME4480.00
9 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM3360.00
10 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM2240.00
11 ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA1120.00
12 KÜLTÜR TARİHİ000.00
13 İNSANLAR NASIL ÖĞRENİR?000.00
14 KİŞİSEL GELİŞİM VE YAŞAM BECERİLERİ4480.00
15 İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
16 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 1611--
İlişki Ağırlığı33--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ4480.00
2 KÜLTÜR VE DİL1120.00
3 BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ55100.00
4 BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ000.00
5 TÜRK İŞARET DİLİ000.00
6 BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE55100.00
7 BESLENME VE SAĞLIK 1120.00
8 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME2240.00
İlişkili Ders Sayısı / 86--
İlişki Ağırlığı18--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.