PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
İngilizce dil eğitimi alanındaki temel kavram ve yaklaşımları değerlendirir. |
   2 |
İngilizce dil eğitimi alanı derslerindeki temel kavramlar ile uygulama arasındaki ilişkiyi yorumlar. |
   3 |
İngilizce dil eğitimi alanı ve öğretmenlik mesleği ile ilgili kavramları ilişkilendirir. |
   4 |
Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri tesbit eder. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   5 |
Dil eğitimi ve kültür arasındaki ilişkileri tanır. |
   6 |
İngilizce dil eğitimi alanı ile ilgili öğretim programları , öğretim strateji, yöntem ve teknikleri ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahiptir. |
   7 |
Öğrencilerin gelişim,dil öğrenme özellikleri ve güçlüklerinin bilgisine sahiptir. |
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Tez Sunma
- Belge Sunma
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
İngiliz diline ve genel dil öğretimine özgü kavramları ve kavramlar arasındaki ilişkileri değerlendirir. |
   2 |
Alanıyla ilgili analiz ve sentez yapma, sorunları tanımlama, çözüm önerileri sunma becerisi geliştirir. |
   3 |
Dil öğretmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olmaya değer verir. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   4 |
Öğrencilerin bireysel farklılıklarını ve öğrenme stillerini göz önüne alarak İngiliz Dili Eğitimi alanında, en uygun öğretim stratejilerini , yöntem ve tekniklerini uygular. |
   5 |
İngiliz dili eğitimi alanında öğrencilerin hazırbulunuşluk düzeylerini dikkate alarak, en üst düzeyde öğrenmeleri için gerekli araç gereç ve materyalleri kullanır. |
   6 |
İngilizce öğrenmeye karşı pozitif tutum geliştirmek için sınıf yönetimi becerilerini ve teknolojileri kullanır. |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Rapor Yazma
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
İngilizce dil öğretimi ile ilgili konularda düşünce görüş ve önerilerini yazılı ve sözlü olarak sunar. |
   2 |
Her durumda sorumluluk alır. |
   3 |
İngilizcenin günlük yaşamda kullanılmasını geliştirmeye yönelik özgün etkinlikler tasarlar. |
   4 |
Alanıyla ilgili karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel veya ekip çalışmaları tasarlar. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Uygulama
- Yerinde Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Dil öğrenme sürecinin yaşam boyu geliştirilmesinin ayırdında olarak yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir |
   2 |
İngiliz Dili Eğitimi alanında edinmiş olduğu ve edineceği bilgi ve becerilerini kontrol ederek, eksiklerini tamamlar. |
   3 |
İngiliz Dili Eğitimi alanında kendini yeniliklere ve teknolojiye açık tutmak için gerekli uyarlamaları yapar. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Seminer
- Staj
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Tez Sunma
- Belge Sunma
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Sanatsal ve kültürel etkinliklere ve saha çalışmalarına aktif bir şekilde katılır. |
   2 |
Bildiği yabancı dili kullanarak alanındaki ulusal ve uluslararası gelişmeleri takip eder. |
   3 |
Öğrencilerine ve topluma örnek olmak için gerekli uyarlamaları yapar. |
   4 |
Öğrencilerin dil öğrenmeye karşı olumlu tutum geliştirmeleri için gereken işlemleri yapar. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Seminer
- Web Tab. Öğrenme
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Tez Sunma
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
İngilizce öğretmenliği alanında beceri ve yeteneğini geliştirmek ve mesleğinde örnek olmak için gerekli işlemi yapar. |
   2 |
İngilizce öğretimiyle ilgili yazılım ve teknolojik kaynaklar kullanarak materyal ve kaynaklar geliştirir. |
   3 |
Yabancı dil testleri ve ölçme değerlendirme araçları geliştirir. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Yerinde Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Sosyal Faaliyet
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Tez Sunma
- Belge Sunma
|