PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alandaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. |
   2 |
Pazarlama ve marka yönetimi alanında literatürü ve yenilikleri takip eder. |
   3 |
Marka yönetimini stratejik düzeyde anlar, genel pazarlama yönetimi süreci içindeki ve işletme yönetimindeki yerini anlar ve etkileşimlerini açıklar |
   4 |
Doktora eğitiminin alt yapısına ilişkin mesleki disiplinini geliştirir. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   5 |
Alanının ilişkili olduğu disiplinlerle etkileşimi açıklar. |
   6 |
Pazarlama ve marka yönetimi alanındaki problemlerini belirler, tanımlar, formüle eder ve çözebilir; bu amaçla uygun analitik yöntemler ve uygulama becerisine sahip olur. |
   7 |
Pazarlama ve marka yönetimi temel ilkeleri, stratejileri ve süreçlerine vakıf analitik düşünmeyi öğrenir. |
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
   7 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Seminer
- Uygulama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Ödev Değerlendirme
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Alana ilişkin bilgileri çalışanlar ve ekip arkadaşlarına aktarabilme becerisine sahiptir. |
   2 |
Pazarlama ve marka yönetiminin küresel gelişmelerini takip ederek işletmelerde uyumlu hale getirir. |
   3 |
Pazarlama ve marka yönetimine ilişkin sahip olduğu bilgilerin ışığında, çalışma ortamında yönetim işlevini gerçekleştirir. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   4 |
Karar, uygulama ve davranışlarında alana ilişkin edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilme, analiz edebilme, sorunları tanımlayabilme ve çözüm önerileri getirebilme becerisine sahiptir. |
   5 |
Çalıştığı kuruma marka yönetimi için karşılaşılan sorunları tespit eder ve çözüm önerileri getirir. |
   6 |
Bilişim teknolojilerini yakından takip ederek Marka Yönetimi uygulamaları ile bütünleştirir. |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Seminer
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Alana ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirir. |
   2 |
Markadan sorumlu birinci dereceden sorumlu yönetici olabilir. |
   3 |
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi konusunda uzmanlık gerektiren alanlarda bağımsız çalışma yeteneğine sahip olur. |
   4 |
Alanla ilgili her türlü proje veya hedefi planlar ve yönetir. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. |
   2 |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri katkıcı, sorgulayıcı ve üretici bir yaklaşımla değerlendirir, öğrenme gereksinimlerini belirler ve karşılar. |
   3 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olur. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
   2 |
İşletmenin markasını ve hem iç hem de dış çevrede yaratmada etkin hareket eder. |
   3 |
Pazarlama ve Marka Yönetiminin kurumlar açısından önemini vurgular |
   4 |
Pazarlama ve Marka Yönetimi konusundaki bilgileri ekip üyelerine aktarabilir. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. |
   2 |
Alanla ilgili bilgi ve birikimlerin oluşturulması (toplama, yorumlama ve sonuçların duyurulması) sürecinde toplumsal, kültürel, bilimsel ve etik değerlere uygun hareket eder. |
   3 |
Pazarlama ve marka Yönetimi çözümlerinin ve uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olur; girişimcilik ve yenilikçilik konularının farkında olur ve çağın sorunları hakkında bilgi edinir. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Okuma
- Ödev
- Tez Hazırlama
|
|