DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
5024
ISL505
YÖNETİM VE İŞLETME POLİTİKALARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
5027
ISL520
KÜRESELLEŞME VE STRATEJİK YÖNETİM
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
16603
SBE513
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
27
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0005
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
2245
ISL504
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE DEĞİŞİM YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6509
ISM518
KARİYER YÖNETİMİ VE ŞİRKET UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8045
ISL707
MARKA YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5050
ISL538
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5043
ISL531
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE GÜNCEL GELİŞMELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5036
ISL523
PAZARLAMA YÖNTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5031
ISL514
KRİZ YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5030
ISL512
LİDERLİK VE MOTİVASYON KURAMLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81857
ISL5004
MARKA YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15732
IKY512
İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5106
ISL575
KALİTE ODAKLI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5048
ISL534
ÇALIŞMA İLİŞKİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5047
ISL532
İŞ DEĞERLEME VE ÜCRET SİSTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5046
ISL530
PERFORMANS VE KARİYER YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5037
ISL525
İLETİŞİM REKLAM VE SATIŞ YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5377
ISL519
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
88827
ISLT501
İŞLETME VE EKONOMİ ALANINDA GÜNCEL GELİŞMELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
3
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
27
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.