Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1029
ATA101
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
63584
AYR121
YAPI TEKNOLOJİSİ -I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
63585
AYR123
YAPI MALZEMELERİ -I
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
63586
AYR191
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM
Zorunlu
1 + 2
2.0
4.0
88739
ING121
İNGİLİZCE-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
11646
MIR114
RÖLÖVE-I
Zorunlu
1 + 2
2.0
3.0
16537
MIR235
İLETİŞİM TEKNİKLERİ-I
Zorunlu
1 + 2
2.0
5.0
1010
TUR101
TÜRK DİLİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
26
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
26
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1039
ATA102
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
63587
AYR102
MİMARİ TASARIMA GİRİŞ -II
Zorunlu
2 + 2
3.0
4.0
63588
AYR122
YAPI TEKNOLOJİSİ -II
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
63626
AYR124
YAPI MALZEMELERİ -II
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
88740
ING122
İNGİLİZCE-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
16548
MIR237
İLETİŞİM TEKNİKLERİ-II
Zorunlu
1 + 2
2.0
4.0
16539
MIR238
RÖLÖVE-II
Zorunlu
1 + 2
2.0
2.0
2116
TUR102
TÜRK DİLİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
9062
YUM102
YERİNDE UYGULAMA-I
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
11066
ASG108
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
63592
AYR201
MİMARİ TASARIM -I
Zorunlu
2 + 6
5.0
8.0
63598
AYR221
YAPI TEKNOLOJİSİ -III
Zorunlu
2 + 2
3.0
4.0
63600
AYR223
YAPI MALZEMELERİ -III
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
63603
AYR261
BİNA MALİYETİ
Zorunlu
2 + 2
3.0
3.0
10376
GRI201
GİRİŞİMCİLİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
1019
ING201
MESLEKİ İNGİLİZCE-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
10369
YUM201
YERİNDE UYGULAMA-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
63605
AYR202
MİMARİ TASARIM -II
Zorunlu
2 + 6
5.0
8.0
63610
AYR204
UYGULAMA PROJESİ
Zorunlu
2 + 2
3.0
3.0
63614
AYR222
YAPI TEKNOLOJİSİ -IV
Zorunlu
2 + 2
3.0
4.0
63624
AYR232
KORUMA VE RESTORASYON
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
63618
AYR262
MESLEK UYGULAMASI VE ETİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
63622
AYR264
PROJE VE YAPIM YÖNETİMİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
1027
ING202
MESLEKİ İNGİLİZCE-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
10375
YUM202
YERİNDE UYGULAMA-III
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.