Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
9356
AMT101
MATEMATİK-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
14845
AUE101
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
12763
BUE111
BİLGİSAYAR DONANIM VE YAZILIM TEMELLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
12749
BUE131
ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
Zorunlu
2 + 2
3.0
6.0
12750
BUE141
BİLGİSAYAR AĞLARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
12762
BUE153
ENTEGRE OFİS ARAÇLARI
Zorunlu
1 + 2
2.0
4.0
14935
IUE101
İNGİLİZCE-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
14939
TUE101
TÜRK DİLİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
9415
AMT102
MATEMATİK-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
15327
AUE102
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
12765
BUE112
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
12764
BUE132
C PROGRAMLAMA
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
12766
BUE162
MULTİMEDYA
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
15329
IUE102
İNGİLİZCE-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
15328
TUE102
TÜRK DİLİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
9062
YUM102
YERİNDE UYGULAMA-I
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
12751
BUE211
WEB SİTESİ TASARIM VE YARATMA-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
12752
BUE231
GÖRSEL PROGRAMLAMA-I
Zorunlu
2 + 2
3.0
5.0
12756
BUE233
VERİ YAPILARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
12753
BUE241
NESNE TABANLI PROGRAMLAMA-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
12754
BUE243
SİSTEM ANALİZ VE TASARIMI
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
12755
BUE251
VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ-I
Zorunlu
2 + 2
3.0
4.0
1019
ING201
MESLEKİ İNGİLİZCE-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
10369
YUM201
YERİNDE UYGULAMA-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
12757
BUE212
WEB SİTESİ TASARIM VE YARATMA-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
12761
BUE214
AÇIK KAYNAK KODLU İŞLETİM SİSTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
12759
BUE232
GÖRSEL PROGRAMLAMA-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
12758
BUE242
NESNE TABANLI PROGRAMLAMA-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
12760
BUE252
VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ-II
Zorunlu
2 + 2
3.0
4.0
10376
GRI201
GİRİŞİMCİLİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
1027
ING202
MESLEKİ İNGİLİZCE-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
10379
MEZ202
MEZUNİYET PROJESİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
10375
YUM202
YERİNDE UYGULAMA-III
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.