Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
68167
MTD621
ARAŞTIRMA METODLARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
24
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
6
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
24
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
67929
SAG603
SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
86601
BSE639
ÇOCUK,KADIN VE YAŞLILARDA EGZERSİZ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84070
BSE684
SERBEST ZAMAN TEORİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84072
BSE678
EGZERSİZ VE SPORDA PSİKOLOJİK DEĞERLENDİRME VE TESTLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84071
BSE672
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORDA PROGRAM GELİŞTİRME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84068
BSE670
SPORDA GRUP DİNAMİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84069
BSE662
SPOR VE YAŞAM KALİTESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
79126
BSE647
ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEORİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
79125
BSE645
EGZERSİZDE KARDİYOVASKÜLER UYUM VE REHABİLİTASYON
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
83216
BSE671
REKREASYON VE YAŞAM KALİTESİ TASARIMI VE UYGULAMASI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
83217
BSE667
SOSYAL PSİKOLOJİ VE KİŞİLERARASI İLİŞKİLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76803
BSE663
ANTRENMAN PROGRAMLARININ HAZIRLANMASI VE UYGULANMASI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
83218
BSE661
SPOR SİSTEMLERİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76802
BSE659
OLİMPİK FELSEFE VE OLİMPİZM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76801
BSE655
SPOR EKONOMİSİ VE PAZARLAMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76804
BSE649
SPOR YARIŞMALARI ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
86602
BSE641
LİDERLİK VE SPOR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
79127
BSE685
SPOR PSİKOLOJİSİNDE GÜNCEL KONULAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
43401
SAG600-YTR
DOKTORA YETERLİK
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
43402
SAG600-ONR
DOKTORA TEZ ÖNERİSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
3. Sınıf Güz ( Beşinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
89431
SAG600-50
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
3. Sınıf Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69831
SAG600-6
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
4. Sınıf Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69832
SAG600-7
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
4. Sınıf Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69833
SAG600-8
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.