Türkçe

09020 ÇOCUK GELİŞİMİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II000.00
5 ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİNE GİRİŞ55100.00
6 BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM4480.00
7 ANATOMİ3360.00
8 AİLE VE YAŞAM DİNAMİKLERİ000.00
9 FİZYOLOJİ4480.00
10 TIBBİ BİYOLOJİ VE GENETİK3360.00
11 ANNE VE ÇOCUK SAĞLIĞI4480.00
12 ÖZEL EĞİTİME GİRİŞ3360.00
13 ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLARDA GELİŞİM VE EĞİTSEL MÜDAHELE3360.00
14 İLKYARDIM2240.00
15 ÇOCUKTA OYUN GELİŞİMİ3360.00
16 ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE SANAT VE YARATICILIK4480.00
17 OKUL ÖNCESİ VE OKUL DÖNEMİNDE GELİŞİM3360.00
18 EĞİTİMDE DRAMA4480.00
19 ÇOCUK EDEBİYATI4480.00
20 SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİM4480.00
21 BİLİŞSEL GELİŞİM VE DİL GELİŞİMİ3360.00
22 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRME1120.00
23 FİZİKSEL BÜYÜME VE MOTOR GELİŞİM3360.00
24 ANNE VE ÇOCUK BESLENMESİ3360.00
25 NÖROLOJİK GELİŞİM4480.00
26 ERGENLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM3360.00
27 BEP GELİŞTİRME55100.00
28 ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA4480.00
29 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN EĞİTİMİ4480.00
30 DAVRANIŞ PROBLEMLERİ VE DAVRANIŞ YÖNETİMİ2240.00
31 GELİŞİMSEL PSİKOPATOLOJİ55100.00
32 HASTANE VE SAĞLIK KURULUŞLARINDA ÇOCUK55100.00
33 BİOİSTATİSTİK000.00
34 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE MATEMATİK EĞİTİMİ55100.00
35 ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI4480.00
36 ERKEN MÜDAHALE55100.00
37 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ3360.00
38 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA55100.00
39 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR VE KARŞILAŞTIRMALI ÇALIŞMALAR2240.00
40 AİLE DANIŞMANLIĞI3360.00
41 GELİŞİM İZLEME VE DEĞERLENDİRME55100.00
42 MESLEKİ ETİK55100.00
43 KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ55100.00
44 HASTANE VE SAĞLIK KURULUŞLARINDA UYGULAMA55100.00
45 UZMANLAŞMAYA YÖNELİK UYGULAMA55100.00
46 ÇOCUK HAKLARI VE ÇOCUK HUKUKU4480.00
47 HİZMET İŞLETMELERİ YÖNETİMİ3360.00
48 MEZUNİYET PROJESİ2240.00
49 GİRİŞİMCİLİK000.00
50 İNGİLİZCE-I55100.00
51 İNGİLİZCE-II55100.00
52 PSİKOLOJİ4480.00
53 SOSYOLOJİ1120.00
54 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK000.00
55 TÜRK DİLİ-I000.00
56 TÜRK DİLİ-II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 5646--
İlişki Ağırlığı171--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ÇOCUK VE MEDYA4480.00
2 EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME55100.00
3 FİZİKSEL ETKİNLİK VE SPOR3360.00
4 NÖROGELİŞİMSEL BOZUKLUKLAR VE DUYU BÜTÜMLEMESİ3360.00
5 ÇOCUKLA İLETİŞİM4480.00
6 ANNE BABA EĞİTİMİ55100.00
7 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ55100.00
8 ÖZGÜL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ55100.00
9 UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ55100.00
10 BESİN DESTEKLERİ1120.00
11 MEKÂN VE SAĞLIK1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 1111--
İlişki Ağırlığı41--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 FONKSİYONEL GIDALAR3360.00
2 HİDROTERAPİ55100.00
3 PİLATES2240.00
4 SAĞLIK İÇİN FİZİKSEL AKTİVİTE000.00
5 CİNSEL SAĞLIK55100.00
6 SAĞLIKTA İNOVASYON55100.00
7 YÖNETİM FELSEFESİ1120.00
8 SAĞLIK SOSYOLOJİSİ2240.00
9 HALK SAĞLIĞI1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 98--
İlişki Ağırlığı24--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ2240.00
2 E-SPOR EKONOMİSİ2240.00
3 KONUŞMA TEKNİKLERİ000.00
4 SİBER GÜVENLİK2240.00
5 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
6 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
7 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
8 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
9 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
10 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
11 MODERNLEŞME VE SANAT55100.00
12 HERKES İÇİN TASARIM000.00
13 FOTOĞRAFA GİRİŞ000.00
14 KİŞİLERARASI İLETİŞİM1120.00
15 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
16 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
17 KARİYER PLANLAMA000.00
18 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
19 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
20 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
21 SOSYOLOJİ000.00
22 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
23 DİJİTAL HABERCİLİK000.00
İlişkili Ders Sayısı / 235--
İlişki Ağırlığı12--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.