Türkçe

13070 KENTSEL TASARIM - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223T%
1 KENTSEL TASARIM UYGULAMALARI-I554544334544553404544459380.87
2 KENTSEL TASARIM UYGULAMALARI-II5545544555545534445555510692.17
3 DÖNEM PROJESİ DERSİ0000000000000000000000000.00
4 MİMARLIK TEMEL ALANINDA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNDE TEMEL İLKELER120121112111211211011212723.48
İlişkili Ders Sayısı / 433233333333333332323333--
İlişki Ağırlığı11128111198911111091211710591010101111--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223T%
1 KENTSEL PROJELER VE KENTSEL TASARIM443432234044441333444317161.74
2 GAYRİMENKUL DEĞERLEME YÖNTEMLERİ VE UYGULAMALARI000101020010000101112221513.04
3 KENT İMAJI550500050500055500554045850.43
4 MEKAN TASARIMINDA BİTKİSEL ELEMANLARININ KULLANIMI111131012111221211222223328.70
5 EKOLOJİK PLANLAMA250040025440234444414546556.52
6 KAYNAK ENVANTER VE ANALİZİ231411035210021132132444640.00
7 YOL VE ÇEVRE TASARIMI120111121211121112111212824.35
8 KENTSEL MEKANDA SU TASARIMI111212212221122222222113732.17
9 KENTSEL DÖNÜŞÜM322222111110112211122223530.43
10 KENTSEL TASARIMDA MEKANSAL ANALİZ432450302103103102242114438.26
11 KENTSEL AÇIK ALANLARDA KENT MOBİLYALARI112221211132233543444335749.57
12 TARİHİ ÇEVREDE KORUMA KAVRAM VE UYGULAMALARI234223233334433444344457666.09
13 SÜRDÜRÜLEBİLİR YEŞİL KENTSEL GELİŞME:KAVRAMSAL ÇERÇEVE VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ331121324111111211122113732.17
14 İSTANBUL ATÖLYESİ : DÜN, BUGÜN, GELECEK11101000011000021000110119.57
15 KENTSEL DÖNÜŞÜM / YENİLEME KAVRAM VE UYGULAMALARI111210101100010200011111613.91
16 TOPOGRAFİK MARFOLOJİ232002000111211111111112420.87
17 KENTSEL TASARIM VE PEYZAJ MİMARLIĞI443432234044441333444317161.74
18 YEŞİL MİMARLIKTA TEKNOLOJİ VE MALZEME SEÇİMİ020020305200000030002502420.87
19 YAPI YÜZEY MALZEMELERİNDE ÇEVRESEL ETKİLER0000000000000000000000000.00
20 MİMARİ TASARIMDA ERGONOMİ0000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 201617131415121113141514101214141714141516181716--
İlişki Ağırlığı3744243533192229402828222534294132303641444134--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.