English

10015 COOKING -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor ÖZLEM YILDIRIM


E-mail :

Ext. : 41254
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Instructor CEYDA DURMAZ

E-mail :
Ext. : 41256
CV :

Instructor GÜLNUR ŞEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor OĞUZHAN TINMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZLEM YILDIRIM

E-mail :
Ext. : 41254
CV :

Usta Öğretici HALİL İBRAHİM ÇETİN

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. CANDAN VARLIK

E-mail :
Ext. : 41251
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. BURCU GÜDÜCÜ

E-mail :
Ext. : 20703
CV :

Assist. Prof. Dr. CENGİZ KASTAN

E-mail :
Ext. : 41451
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Ext. : 42954
CV :

Assist. Prof. Dr. ELİF MERVE KAHRAMAN

E-mail :
Ext. : 41805
CV :

Assist. Prof. Dr. ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Ext. : 41301
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Ext. : 22206
CV :

Assist. Prof. Dr. NASIM KIAN POUR

E-mail :
Ext. : 41255
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ZEHRA YARDI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) FATMA EYLEM ÇOBAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor (Ph.D.) SAMIRA ALIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BURCU ERDAĞ

E-mail :
Ext. : 40717
CV :

Instructor BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CEYDA DURMAZ

E-mail :
Ext. : 41256
CV :

Instructor DİLEK KESKİNCİ İNCE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMRE YILMAZ

E-mail :
Ext. : 40105
CV :

Instructor GÜLNUR ŞEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NUR DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor OĞUZHAN TINMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZLEM YILDIRIM

E-mail :
Ext. : 41254
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 68403
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.