English

40010 TRANSLATION AND INTERPRETING (TURKISH-ENGLISH) -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. İLKİN BAŞAR


E-mail :

Ext. : 40712
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor NURAN KIR


E-mail :

Ext. :
CV :

Prof. Dr. VEYSEL KILIÇ

E-mail :
Ext. : 43702
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE SIRMA YALÇINDAĞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ESMA TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. İLKİN BAŞAR

E-mail :
Ext. : 40712
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZGÜR BÜLENT ERDOĞAN

E-mail :
Ext. : 43704
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Research Assist. CEMAL TOPCU

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Ext. : 23405
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Ext. : 20705
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Ext. : 26307
CV :

Prof. Dr. NECAT BİRİNCİ

E-mail :
Ext. : 20504
CV :

Prof. Dr. ORHAN GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. : 26204
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALEV DURAN

E-mail :
Ext. : 20407
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) AYGÜL ÇAĞLAYAN TUNÇ

E-mail :
Ext. : 68724
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GAMZE SABANCI UZUN

E-mail :
Ext. : 20108
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Ext. : 27302
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) HÜSEYİN SELİMLER

E-mail :
Ext. : 68003
CV :

Assist. Prof. Dr. ABDULKADER ALWER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ALİ EFE İRALI

E-mail :
Ext. : 68528
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE SIRMA YALÇINDAĞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. BURCU AYDIN KÜÇÜK

E-mail :
Ext. : 68030
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK ÖZALP

E-mail :
Ext. : 26513
CV :

Assist. Prof. Dr. ESMA TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. FİLİZ ÇELE

E-mail :
Ext. : 20102
CV :

Assist. Prof. Dr. HASAN VOLKAN ORAL

E-mail :
Ext. : 24509
CV :

Assist. Prof. Dr. İLKİN BAŞAR

E-mail :
Ext. : 40712
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MERVE UCA

E-mail :
Ext. : 68722
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Ext. : 68401
CV :

Assist. Prof. Dr. MUSA KESKİN

E-mail :
Ext. : 68025
CV :

Assist. Prof. Dr. NACİYE BERİL EKŞİOĞLU SARILAR

E-mail :
Ext. : 25604
CV :

Assist. Prof. Dr. OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZGÜR BÜLENT ERDOĞAN

E-mail :
Ext. : 43704
CV :

Assist. Prof. Dr. PELİN KILINÇARSLAN

E-mail :
Ext. : 68102
CV :

Assist. Prof. Dr. PINAR TUĞÇE YELKİ

E-mail :
Ext. : 68551
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KURTOĞLU

E-mail :
Ext. : 24601
CV :

Assist. Prof. Dr. SEMİH YÖN

E-mail :
Ext. : 22302
CV :

Assist. Prof. Dr. SERTAÇ KAYA

E-mail :
Ext. : 25105
CV :

Assist. Prof. Dr. YAKUP YAZICI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) CEYLAN PINAR GENÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYYÜCE SERTTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BİRCAN TOLU

E-mail :
Ext. : 40709
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Ext. : 40707
CV :

Instructor DUYGU YILMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÖKÇEN ÖZÜPEK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KÜBRA BAŞKAYA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor LİNDA MIĞDIS ŞEKER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED METİN ÇAMELİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor OVAIS VOHRA

E-mail :
Ext. : 43303
CV :

Instructor ÖZGE MİNE YILMAZ

E-mail :
Ext. : 56404
CV :

Instructor ÖZLEM KAYNA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM ÖZDEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SERCAN KARAKAŞ

E-mail :
Ext. : 40710
CV :

Instructor SÜHEYLA KORKMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor VOLKAN BUDAK

E-mail :
Ext. : 21506
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.