English

40010 TRANSLATION AND INTERPRETING ( TURKISH - ENGLISH ) -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. İLKİN BAŞAR


E-mail :

Ext. : 40712
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor NURAN KIR


E-mail :

Ext. : 62003
CV :

Prof. Dr. VEYSEL KILIÇ

E-mail :
Ext. : 41353
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE SIRMA YALÇINDAĞ

E-mail :
Ext. : 62001
CV :

Assist. Prof. Dr. ESMA TEZCAN

E-mail :
Ext. : 43704
CV :

Assist. Prof. Dr. LİNDA MIĞDIS ŞEKER

E-mail :
Ext. : 62014
CV :

Assist. Prof. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. : 62003
CV :

Research Assist. BARAN GÜNAY

E-mail :
Ext. : 41354
CV :

Research Assist. BUŞRA KAYA

E-mail :
Ext. : 61306
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. AHMET METİN GER

E-mail :
Ext. : 22817
CV :

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Ext. : 23405
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Ext. : 20705
CV :

Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK

E-mail :
Ext. : 22701
CV :

Prof. Dr. HIZIR TARIK OĞUZLU

E-mail :
Ext. : 20001
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Ext. : 26307
CV :

Prof. Dr. RAGIP ÖZYÜREK

E-mail :
Ext. : 26211
CV :

Prof. Dr. VEYSEL KILIÇ

E-mail :
Ext. : 41353
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALİ EFE İRALI

E-mail :
Ext. : 68528
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Ext. : 27302
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SELİN SÜAR

E-mail :
Ext. : 68542
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SERTAÇ KAYA

E-mail :
Ext. : 25105
CV :

Assist. Prof. Dr. ABDULKADER ALWER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. AHMED EL-HADAD

E-mail :
Ext. : 22710
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE SIRMA YALÇINDAĞ

E-mail :
Ext. : 62001
CV :

Assist. Prof. Dr. BEYZA NAZ DENİZ

E-mail :
Ext. : 20410
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK ÖZALP

E-mail :
Ext. : 26513
CV :

Assist. Prof. Dr. DİNARA DUISEBAYEVA KARYPBAYTEGIN

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. EDA GÖKÇELİK

E-mail :
Ext. : 68715
CV :

Assist. Prof. Dr. EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Ext. : 41602
CV :

Assist. Prof. Dr. ESMA TEZCAN

E-mail :
Ext. : 43704
CV :

Assist. Prof. Dr. ESRA EMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FİLİZ KATMAN

E-mail :
Ext. : 24504
CV :

Assist. Prof. Dr. İLKİN BAŞAR

E-mail :
Ext. : 40712
CV :

Assist. Prof. Dr. JALE COŞKUN

E-mail :
Ext. : 41351
CV :

Assist. Prof. Dr. KADİR ŞENGÜN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. LİNDA MIĞDIS ŞEKER

E-mail :
Ext. : 62014
CV :

Assist. Prof. Dr. MAHMOUD M S ZIADA

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT JANE

E-mail :
Ext. : 68082
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Ext. : 68401
CV :

Assist. Prof. Dr. OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Assist. Prof. Dr. RABİA NUR ÖNDEŞ

E-mail :
Ext. : 23303
CV :

Assist. Prof. Dr. ROA'A ALI ABDULLAH MOHAMMEDQASEM

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SİNEM BAŞ ADER

E-mail :
Ext. : 26802
CV :

Assist. Prof. Dr. TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZGE YÜCESOY

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ASLIHAN DALKIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BATUHAN ZORLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 40710
CV :

Instructor CEMRE ÇELİK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DEVRAN KORKMAZ

E-mail :
Ext. : 26304
CV :

Instructor DİLEK KESKİNCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERVE OĞUZHAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. : 62003
CV :

Instructor OVAIS VOHRA

E-mail :
Ext. : 43303
CV :

Instructor ÖZLEM KAYNA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor REZA BİLGİN

E-mail :
Ext. : 68100
CV :

Instructor SÜHEYLA KORKMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YASEMİN AKGÜL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.