English

80060 SOFTWARE DEVELOPMENT ( ENGLİSH ) -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. ALİ GÜNEŞ


E-mail :

Ext. : 22101
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Prof. Dr. ALİ OKATAN

E-mail :
Ext. : 22703
CV :

Assist. Prof. Dr. MUSTAFA KORAY ERENTÜRK

E-mail :
Ext. : 22709
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZLEM ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 22708
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. AHMET METİN GER

E-mail :
Ext. : 22817
CV :

Prof. Dr. ALİ GÜNEŞ

E-mail :
Ext. : 22101
CV :

Prof. Dr. ALİ OKATAN

E-mail :
Ext. : 22703
CV :

Prof. Dr. ZAFER ASLAN

E-mail :
Ext. : 22103
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALİ EFE İRALI

E-mail :
Ext. : 68528
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ILHAM HUSEYINOV

E-mail :
Ext. : 22705
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) YAKUP ÇELİKBİLEK

E-mail :
Ext. : 22707
CV :

Assist. Prof. Dr. ADEM ÖZYAVAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. AHMED EL-HADAD

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. BURAK OĞUL

E-mail :
Ext. : 24206
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK ÖZALP

E-mail :
Ext. : 26513
CV :

Assist. Prof. Dr. EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Ext. : 41602
CV :

Assist. Prof. Dr. ERAY KARAASLAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FİLİZ KATMAN

E-mail :
Ext. : 24504
CV :

Assist. Prof. Dr. KAĞAN OKATAN

E-mail :
Ext. : 68074
CV :

Assist. Prof. Dr. MAHMOUD M S ZIADA

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MELDA YÜCEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. NIMA MIRZAEI

E-mail :
Ext. : 23304
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZLEM ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 22708
CV :

Assist. Prof. Dr. ROA'A ALI ABDULLAH MOHAMMEDQASEM

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Assist. Prof. Dr. SEZER AYAZ

E-mail :
Ext. : 68077
CV :

Assist. Prof. Dr. SİNA APAK

E-mail :
Ext. : 68402
CV :

Assist. Prof. Dr. TAYFUN TUNCAY TOSUN

E-mail :
Ext. : 68103
CV :

Instructor (Ph.D.) MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) SAMIRA ALIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ABDULKERİM KARTAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ATİLA ER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DİLEK KESKİNCİ İNCE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FATEMEH KHOSRAVI PURIAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÜL SÖĞÜT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERT CENGİZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞAMİL YILMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.